2015年8月8日 星期六

珍郵庫@中外民間傳說

外國出果D卡通兒童郵票一般都好靚好有特色,但香港出果D就通常效果麻麻唔太出色,不過今次喱套「中外民間傳說」又令人有點驚喜喎!唔駛考慮即扑槌買。



之前出過幾套兒童郵票不是太簡單幼稚就是太概念化完全唔吸引,索性慳返唔買。不過今次喱套共6款又做得幾精巧細緻喎,而且又夠colourful!相信大人細路都會鍾意。



話明係民間傳說,應該是由細聽到大的童話故事吧,但奇就奇在又唔完全係喎!基爾只係比較熟悉愚公移山($1.7)、龜兔賽跑($2.2)和三隻小豬($3.7)而已!其中三隻小豬一齊匿在老三間屋石屋裏避野狼那張最可愛和搞笑;至於愚公移山就最有中國味!



其餘三張的童話故事基爾就無乜印象了:小火車做到了($2.9)係咪即係Thomas火車頭? 野天鵝($3.1)係咪講天鵝湖個故仔?最搲頭係管道的故事The Parable of the Pipeline($5),基爾孤陋寡聞真係完全冇聽過,係咪外國好hit?很期待下次唔知會唔會出小紅帽、人魚公主、仙履奇緣又或者鑿壁偷光、囊螢夜讀之類的郵票呢!

兒童郵票︰中外民間傳說
發行日期:2015年7月16日

46 則留言:

  1. The Parable of the Pipeline我都未聽過. 係咪呢個呢??
    https://www.youtube.com/watch?v=ywjmC1jMiis

    回覆刪除
    回覆
    1. 未聽過呢個故仔,原來係咁嘅!

      刪除
    2. 係咪一個教人有遠見要懂得投資嘅故仔?
      唔知外國小朋友係咪人人都聽過,但我就未聽過喇~~~

      刪除
  2. 我曾經集郵,記得以前的郵票設計色彩、款式無咁精采,反而集到圓、三角、梯形的郵票新開心樂透了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,以前覺得三角,圓形,梯形果啲係好得意好特別的^^

      刪除
  3. 小朋友收到一定好開心
    排版可能更豐富就好喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱個童話題材都幾有趣,不過第一套應該揀啲最hit果啲啦

      刪除
  4. 我都同你一樣只估到呢三個故仔⋯ 可以開故嗎基爾?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他果3個我都唔係好識呀,上面blog友提供有條link,係講 Parable of the Pipeline個故仔的,有興趣可以去YT睇下^^

      刪除
    2. 我都未聽過,可能歐美小孩會聽得多啲啩

      刪除
  5. 中外民間傳說又可以出返一個系列了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 寓言和民間故事真係可以出幾多都有,至少唔會好似生肖咁來來去去都只係十二款咁悶丫kakakakaka.....

      刪除
  6. 墊高d床下底喇喎!kaka......

    回覆刪除
  7. 喜歡火車頭那張的設計

    回覆刪除
    回覆
    1. 火車頭果個原來都係好經典的故仔,上網找到原名係叫The Little Engine That Could....唔知係咪算係Thomas前傳^^

      刪除
  8. 記得之前都好似出過一套成語郵票...

    回覆刪除
  9. 我個人覺得設計不合自己口味,但好同意那些色彩是十分豐富可愛。

    回覆刪除
  10. 幾可愛真次哥套~
    不過我對個郵戳比較有興趣~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀個郵戳都幾特別,很有點心思呢

      刪除
    2. 點呀~有無諗住買黎送俾d小朋友先~

      刪除
    3. 應該唔會啦,我諗依家D小朋友唔多愛郵票,佢地都係鍾意iphone多啲kakakakaka.....

      刪除
  11. 完全同意, 我都鍾意, 真係好colourful, 睇到人都開心d

    回覆刪除
  12. 又真的几別緻漂亮啊 !!

    回覆刪除
  13. 幾有趣民間傳說郵票,幾精美.

    回覆刪除
  14. 訂左但仲未有時間去郵局拎>.<
    我都係只識三個故事,另外三個聽都未聽過@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要快D去拎喎,過咗期就要去好遠拎....
      唔識果三個我諗係西洋嘢,歐美小孩可能比較多聽過!

      刪除