2016年4月30日 星期六

遺忘的唱盤時光@Barry Manilow

好耐無聽歌仔,咁又來翻一翻基爾床下底個文物囊摷返D陳年CD出來,唔知又會唔會喚醒小小那些年的回憶呢?



70-80's年代如果提起「大鼻子」歌手,女的一定會想起之前有提過的Diva兼影后Barbra Streisand,男的第一時間諗起必定是Barry Manilow。



想像到今時今日應該唔多人會再聽佢D歌,甚至連佢個名都未聽過……不過如果有聽開oldies的就不可能沒聽過他的經典歌,如果有買過Favourites In Originals之類的精選碟唔知會唔會對他的名字有少少印象呢?



睇真D佢個樣可能會有少少印象,係咪記返起以前睇《周末任你點》有睇過佢的MV?喱張演唱會2VCD其實歷史都唔算太耐,是輯錄自2000年的Nashville演唱會,當中唱了不少他80-90's的代表作,如果要重溫返佢的live演出,這張影碟會是不錯的選擇。



除了有得睇仲有得聽,上面這張發行於1994年10月的《Manilow Greatest Hits: The Platinum Collection》也是不二之選,幾乎當年hit過的歌都收錄在內,基爾最喜歡的是數年前Westlife也翻唱過的Mandy



總覺得Barry Manilow的代表作很有點殿堂式grand味道,例如Can't Smile Without You、I Write the Songs、Somewhere in the Night、Weekend in New England等等,都是最吸引fans一聽再聽的招牌式大路情歌,而且都好適合在Royal Albert Hall又或者舊日利舞台之類的theatre演唱。當然他也唱過唔少流行味十足的Bossa Nova,除了Hey Mambo、Bermuda Triangle之外,基爾還記得當年隔籬屋鄰居每逢暑假炎炎夏日之際,必然會扭大唱機volume播起Copacabana。

51 則留言:

  1. Copacabana真係好有broadway 的味道。 最近睇過BARRY 的報導,見到佢打 botox打到過哂火,好不堪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一听到就諗到陽光+海灘的夏天味道^^
      我都覺得係,其實人人都会老,是自然的事,natural天然靚更佳!
      不過藝人始終靠樣揾食,会有另一方面考慮吧!

      刪除
  2. 我只Westlife記得嘅Mandy,唔記得佢係原唱.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前啲boyband好似興間唔中返唱啲老歌,boyzone都係,可能想博D中年長者唔覺意買咗佢地D碟增加銷量

      刪除
  3. 音樂唱歌無國界,好歌好聽有很樂趣!

    回覆刪除
  4. 我D隔籬鄰居係聽草蜢,仲要炸晒機咁樣^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前興fung机,依家真係好少,可能驚鄰居投訴XXD

      刪除
  5. 我都鐘意 Mandy, 佢首 Copacabana 係 Friends 裡面 Jennifer Aniston 都有唱過
    仲有之前我睇番舊片 foul play 開頭播佢首 Ready to take a chance again, 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來JA有唱過,有空上網睇吓揾唔揾到先^^

      刪除
    2. Jennifer Aniston原來係在婚禮上唱,好搞笑XXXD
      睇返啲舊片,全部人都好後生kakakaka.....foul play係咪傻妹闖七關?好有70-80年代feel,高蒂韓在片頭揸住架黃色甲蟲車在海岸飛馳播住Barry Manilow的Ready to take a chance again真係超正,佢以前應該唱過唔少電影主題曲,聽歌之餘仲可以重溫返啲經典電影場面實在perfect!!
      果個無敵海岸景唔知係咪在法國拍架呢?

      刪除
  6. 您是多才多藝,我完全唔識Barry Manilow 和他的歌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估你係打漏咗个扮字XXD
      你後生冇聽過唔出奇:p

      刪除
    2. 哈哈哈,不是「扮」,您是懂得生活品味。

      刪除
    3. 所以也常常來追看你的大作囉^^

      刪除
    4. 哈哈哈,還很有幽默感,難怪大受網友歡迎。

      刪除
    5. 要找幽默又有品味的題材不易呢:P

      刪除
  7. Westlife 嘅Mandy真係好好聽架!

    回覆刪除
  8. 嘩, 呢個唔識呀, 但我諗應該不知不覺聽過佢嘅歌, Copacabana節奏好正, 都應該好多人聽過 但唔知佢係原唱, 另外Can't Smile Without You都有印象

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果听到个melody你可能会醒起,依家好多專播英文金曲舊歌的電台節目仲有播佢D歌!

      刪除
  9. 對他的歌,真是沒有甚麼印象,雖然我一點也不年輕!

    回覆刪除
  10. 咦....今次真係無聽過~~~
    文物囊個名改得好正!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家我諗好少人聽佢啲歌啦畢竟係年代久遠丫嘛:P
      你都貯唔少嘢,至少可以用磁石貼造返個文物囊,滿載旅途回憶^^

      刪除
    2. 我其實好希望將來間屋有其中一面牆變左可貼磁石既~因為我依家d磁石太多~~~根本已經唔夠貼了....但人家還想繼續買~

      刪除
    3. Good idea喎!!!!!
      如果整幅牆貼晒你啲旅行珍藏磁石貼,應該都會幾壯觀@@

      刪除
    4. 都應該會....你知啦...我上次冰島加格陵蘭都買左20個.............................
      我每次都好似控制唔到自己咁

      刪除
    5. 尤其係果啲自己未必會再去的地方,好多時都係買咗先算啦^^

      刪除
  11. 我就有聽過下喇!~因為我個真正大佬,個時成日係到播黑膠片聽.

    回覆刪除
    回覆
    1. 80年代應該比較多人聽過
      如果保留到現在,啲黑膠應該好值錢^^

      刪除
  12. 呢位歌手真係冇咩印象…不過樣貌有少許熟!覺得係演員多過歌手~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 森兄又畀我大到,資歷未夠深kakakakaka....

      刪除
  13. 聽完Westlife同Barry Manilow唱Mandy的版本,
    好似都喺原唱者Barry Manilow唱得好聽啲!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個版本都唔錯丫,Westlife果個有多點流行味道,感覺新一點,Barry Manilow原唱版就多點80年代味道

      刪除
  14. Gael大大好有品味@@
    我完全唔識@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 你仲有品味啦你去過果啲地方好多我都唔識:P

      刪除
  15. 當年D人好興fing機架,wakaka~~~

    回覆刪除