2020年3月9日 星期一

雪梨盛夏光年@回家

這朝大清早就要起床了,因為要搭早班機飛回家去,所以在酒店房簡單吃了麵包做早餐就坐車出機場。



記憶中Sydney機場出境沒有太繁複的安檢,9時前基本上都已經來到登機閘口附近了。見距離上機都仲有成個鐘時間,咁又四圍逛逛看看仲有冇乜特別的手信可買吧!



不過看來看去朱古力薯片零食之類都一早買夠晒唔諗住再買了,而其他磁石貼鎖匙扣原子筆袋鼠樹熊公仔等濕星野又無乜需要買,結果都係window shopping就算了。



幸好閘位附近都有好多座位,逛累了咁又坐低抖抖先,順便又看看手機裏拍下旅途中的照片稍作整理,方便之後寫blog作留念吧!



可能機場的登機橋泊位full晒,這次要坐接駁巴士出去再行樓梯上飛機,好似都好耐無試過,感覺幾有趣。回程航班是2-4-2坐位,咁可以坐窗邊睇下風景舒服自在好多。最後航機只delay了少少,十點半左右就起飛,順手影多張相同Sydney講聲goodbye,希望好快會再來玩玩!



由於是朝早所以完全沒有睡意,咁又係時候搜尋一下有乜心水電影好了。就先求其揀套沒看過的驚慄校園片看看。這套叫Down a Dark Hall的戲不知香港有沒有上映過,故事講有個反叛女孩被家長送去古怪學校寄宿的故事,情節沒什麼特出驚嚇位,女主角之前做過乜戲也沒太深印象,比較出名是Uma Thurman做古怪舍監一角。



之後還有看了不太新的Papillon,男主角是Charlie Hunnam有冇印象他拍過什麼戲?不過基爾向來對逃獄戲也只是一般般,基本上都係半fast forward半看半食下飛機餐又再望兩眼而已,沒太專心又沒有字幕的情況下就無謂再去仔細研究劇情了。睇完戲再看看飛行地圖,原來已差不多飛了一半路程,可喜可賀!



除了睇戲之外,維珍的飛機餐個人覺得也總算不錯(向來要求不太高)。十個鐘機程就只有lunch和dinner,由於基爾不吃牛所以主要就只選雞肉,午餐是烤雞和羅勒奶油醬配香草土豆、豆子和胡蘿蔔;上圖是臨落機前的晚餐(其實只是香港時間下午三四點不算太餓)有甜辣醬梅子雞肉配蛋炒飯,亮點是那個水果盒相當好味道。



傍晚五點幾落機,好快過了關又去等行李,順利坐機場巴回家都只是七點幾,夠晒時間落街食多個靚飯添喎!而寫了超過一年的雪梨盛夏光年旅程亦就此畫上圓滿句號。

48 則留言:

  1. Papillon 舊個套我識噃, 法國自傳改編, 有 Steve McQueen & Dustin Hoffman, 香港叫"巴比龍", 我係呢度睇左N次, 因為電視一做, 某人一定捧場
    反而呢套新嘅, 我無睇, 某人睇左, 好失望咁話, 完全唔係個回事
    https://youtu.be/E8A0fdDhdS0

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講開我又有啲印象Steve McQueen & Dustin Hoffman果套
      好似在930果陣有睇過
      不過我麻麻地逃獄戲,所以都係多數望下就算無仔細睇劇情:P
      原來專員喜歡這類電影,咁之前有冇睇Prison Break?

      刪除
    2. 我無睇過 Prison Break, 據講第一季唔錯, 之後就...

      刪除
    3. 我都係只在電視看過第一季

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀依家搵個人敢搭飛機都難XXD
      唔知直航係咪剩返澳航同CX?
      好似都要cut航班因為實在無客.....

      刪除
  3. 2-4-2嘅座位好羨慕呀,我地坐親啲長途機多數係3-4-3,而且可能隔離飯香,覺得你嘅飛機餐,睇落都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都比較鍾意2-4-2,唔駛同人坐丫嘛?
      好驚突然有個大肥佬坐埋來XXXD
      維珍啲飛機餐算是中上了,味道是ok的,可惜依家無客停航了

      刪除
  4. 機場購物多數貴,除非差手信,否則一律睇吓就算 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常都係!
      有時就想洗埋手上零錢,會買少少無謂野囉:P

      刪除
  5. 一段旅行嘅結束,即意味著有新一段旅途開始 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩.....依家個時勢真係唔敢外遊喎!@@

      刪除
  6. 唉,疫情唔知咩時候先結束,有排都未去到旅行了.

    回覆刪除
  7. 澳洲真係一個好地方,充滿陽光、特別乾淨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且感覺上比去歐洲或美加近一點,唔駛坐咁耐飛機!

      刪除
  8. 回覆
    1. 希望將來市道好返啲會重開返啦!
      多間航空公司競爭下好啲^^

      刪除
  9. 香港人冇得出門旅遊真是天大苦事,特別是喜愛到日本的港人,相信比甚麼都更難受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家邊度都唔洗去啦......
      索性留家消費!
      或者看旅行節目睇咗當去咗!😅

      刪除
    2. 今年的賞櫻季節看來遊人也会较冷清了

      刪除
  10. 飛機餐唔錯,好過國泰好多.

    回覆刪除
  11. 全程機沒睡,回家可睡個好覺。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都不太睡得著
      所以搭日機都ok😉👌
      如果夜機就只能半睡半趟😅

      刪除
  12. 一段旅程結束,期待另一篇新遊記......

    回覆刪除
  13. 有親人在那邊,幾時去都有照應吧~~
    澳洲飛香港都係幾個鐘,好快就到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 依个時勢暫時邊度都唔洗去住啦😅
      係呀比歐美近D
      其實我都比较怕坐長程機因為多数瞓唔到!

      刪除
    2. 森兄完成了課程後仲有冇乜大計?

      刪除
  14. 你去探親住得久,梗係有排寫啦。終於都紀錄完畢,寫完了。
    你影影埋埋咁多相,梗係要po出來先至安樂啦。
    記得我早年去新加坡探親,拍下很多照片,點知過了google網才寫blog貼出來。也不是連貫的,都是斷斷續續。幾年前我順路遊覽“九龍寨城公園”,至今都沒有po出來哩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫長D唔洗咁快冇野寫要休blog😅
      以前会寫在相簿裏
      依家就upload上blog方便自己收藏吧!
      要不要寫blog出來就好个人的...
      想寫又有空寫就ok^^

      刪除
  15. 又完成一個旅程~
    唔知下一個旅程係邊度呢~
    多謝你寫左一個咁好既遊記~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀不過我冇影揮手相XXD
      暫時冇plan呀!有冇好提議.....
      Mix-T突然咁客氣嘅?!😅

      刪除
  16. 巴比龍呢套經典真係可一不可再,再翻拍只係自取滅亡……

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能時代已經不同了吧!

      刪除
    2. 近年不論本地或外國好似都冇乜受注目新星係咪?

      刪除
  17. 要坐接駁巴士出去再行樓梯上飛機<-- 你去啲細機場就會經常試🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪梨盛夏光年終於完了,有點唔捨得果種悠閒生活,下一個遊記寫去邊度呀?

      刪除
    2. 我估都係呀
      銀哥有經驗應該都經常會試過這樣上機吧!
      係呀其實間中去住下hea都不錯
      當地天氣也不算太熱或太凍比較接近HK
      暫時都無外遊了
      或許寫其他野吧又或者休blog一陣囉😅

      刪除
    3. 銀哥係咪暫時都回港暫住下先?
      歐美疫情看來還會持續多幾个月吧

      刪除
    4. 基爾兄休blog 啲blog友點捨得呀⋯⋯
      係呀,好似我呢個旅程,成十程機,好似除了杜拜,所有都係經停機坪登機。我唔明回程乘土耳其航空經伊斯坦堡轉機都要坐接駁車出停機坪😅
      其實我呢個遊學之旅都將近尾聲,只不過早了兩星期回來。現在全球疫情嚴重,我都唔想再周圍去,想等疫情平靜下來先,不過有些事情一早安排好(移居),現在有點不知所措。

      刪除
    5. 應不会吧!其實我依家都隔耐D先update未必經常有咁多野寫了😅
      伊斯坦堡个機場可能都比較大登機桥未必足夠吧
      下次会唔会再去遊学学西班牙文俄文德文?
      不過歐洲都係等退疫後才再去安全D
      移居係指移民外地?定係搬屋?

      刪除