2010年3月21日 星期日

春分神奇楝蛋實驗

「在古老的傳說中,每年春分那天可以很容易就把雞蛋豎立起來,據說是因為春分當天太陽直射在赤道上,南北半球晝夜時間相同,地球的引力較平衡,令雞蛋很輕易就能站立起來。據史料記載,春分立蛋的傳統起源於4000年前的中國,以慶祝春天的來臨。春分這一天是時間的平衡,是白天和夜晚的平衡,這就是全世界人們喜歡立蛋的原因。據說1985年春分時,美國阿拉斯加大學藝術系教授格雷與學生在一間房屋裏,一次過楝起了204隻雞蛋。」



請Blog友唔好怪基爾太無聊,早幾日睇到喱段奇聞之後,一心就要試一試,反正今日星期日就是一年一度的春分,一於來驗證下,睇睇係咪真係咁神奇!

答案在上圖已經睇到啦!基爾搞左一陣之後,確實可以將兩隻雞蛋楝起來,係咪好神奇呢!!!有專家解釋,春分是南北半球晝夜等長的日子,呈66.5度傾斜的地軸與地球環繞太陽公轉的軌道平面剛好處於一種引力相對平衡的狀態,所以令橢圓形的雞蛋很容易豎立起來……真係信不信由你!

20 則留言:

  1. 聖誕節快樂~假期玩得開心.Merry Christmas !

    回覆刪除
  2. 我都係厄瓜多爾赤道公園試過 Feliz Navidad! Merry Christmas!

    回覆刪除
  3. 祝你聖誕快樂 ! 新年進步 !
    以前看過你呢篇網誌 , 我都諗住記著呢日試下0既 , 但總係唔記得 , 我真冇記性 .

    回覆刪除
    回覆
    1. AK:happy boxing day^^
      就黎又春分,今年係三月廿一日,在日曆上mark低佢^^

      刪除
  4. 我睇咗你呢篇好想試架. 但係年年都唔記得

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子:來年春分是三月廿一日^^

      刪除
    2. 你到時提吓我啦. 老人家會唔記得架.

      刪除
    3. 王子:到時會唔會返咗香港^^

      刪除
  5. 圣诞节快乐:)
    我下个月新年之前会前往hk, 有哪里必须去的吗? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Angel:新年快樂萬事勝意^^
      如果時間夠不妨去逛逛離島啦

      刪除
  6. 來年春分係邊日?
    新年快樂基哥哥!

    回覆刪除
    回覆
    1. BK:check過來年應是三月二十一日,到時同小友們留意下^^
      也祝BK與家人在彼邦新年快樂,SF有冇咩地方可以玩倒數?

      刪除