2012年5月31日 星期四

韓食家@北角

農曆新年後本來一直諗住去試下喱間韓食家,不過一直太多野做都無機會出去食,喱日突然有個小空檔,一於出去做下食探!

去到先知原來荃灣也有分店,不過喱間就係2月才開的,舖面也不大,幸好這天不太多人,完全不用等位,good!。坐落睇下個menu都幾花多眼亂,懶諗,都係叫個4人餐算把啦!



份量原來都幾多,基爾本身就幾飽。由於掛住傾偈,只影了部份菜式,先來的是前菜三小碟(上圖右)﹕泡菜、魚片、青瓜絲,至於左圖的鐵板牛仔骨也很惹味。



之所以話好飽,主要係個餐包了兩客石頭窩飯,上圖右的石頭醬爆牛肉飯比圖左的雜錦石頭窩飯正好多。另外仲有一碟蔥油餅,但無上次食尖沙嘴的韓國錦城飯店咁好食和正宗。



基爾食野向來偏好清淡,圖右上的凍豆腐就幾合口味,只是不知上面紅色的醬汁係乜醬(可能係南乳),但原全不辣,幾清的一味菜。右下是人參雞湯,不過基爾燥底,唔係太敢食,都係飲啖滋潤蜂蜜柚子茶為上。
 
韓食家 Baab Korean Casual Dining
北角英皇道560號健威坊LG樓層L9B-D號舖

沒有留言:

張貼留言