2013年3月10日 星期日

神串一日本料理@尖沙嘴

團購好多時都唔係想像中咁平,喱次去尖沙嘴The One的「神串一日本料理」就係一個好例子。



之前都聽同事講過,大部份網上團購的日本放題都有搵笨之嫌。不過喱間都算ok,食足2個鐘之餘,好多時都冇漏單,基本上叫乜有乜,而且最重要係都幾好食。上圖的雜錦魚生刺身和海膽手卷都是水準之上,前者仲encore左一次。



不過最終埋單計東加西加之後,同walk-in已經相差不遠。好彩點菜紙都有好多款式選擇,壽司、烏冬甚至粥和飯、雪花牛肉鍋都有,相信即使大食都絕對夠食。上圖的迷你魚生飯不錯,雖然飽肚D但都叫了一個。



野菜天婦羅炸蝦天婦羅都唔錯,燒牛柳粒一般,有點韌,不過牛利就激讚;清酒煮蜆也是不俗之選,雖然order一碟份量較少,不過都無所謂,愛吃也可以無限order。



話明係神串一當然仲要試埋串燒,果然款式比外面一般的日式放題店多好多,一於豬牛羊蝦樣樣都叫齊試晒佢。此外仲有好多唔得閒影:甜蝦、北寄貝、霜降牛肉他他等;最後仲要一讚的是燒物:燒羊鞍孜然味濃,仲有燒海蝦、鯖魚、豬頸肉和煙肉車厘茄,結果都要encore多次先肯收手。
 
神串一 Kushi One
尖沙嘴彌敦道100號The ONE 5樓

2 則留言:

  1. 幾錢一位,好似唔錯喎 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. King:喱間我check過openrice原來短短大半年已經執咗笠啦, 唔好去

      刪除