2013年4月2日 星期二

快閃新界東@沙田+西貢

寫得太多巡館記和日本遊記,都係時候要寫返D「快閃速遊」間下場先。



今年無去花展,不過其實春天真係度度都有花睇,例如喱個屋村的公園花圃就有棵開得好靚的蘭花,唔知佢係乜品種呢?睇完花再睇埋龜,屋村商場裏有個爬蟲類展覽,除左龜之外仲有蛇和蜥蜴,喱隻龜外表睇落幾惡,很有殺氣似的。



睇完龜之後坐順風車上去獅子亭,話時話基爾咁耐以來都係第一次來喱度,聽聞唔少人鍾意來拍拖,不過喱日就唔見有野鴛鴦。好彩由涼亭外望個view都唔錯的,成個沙田和城門河景盡收眼底。



之後再坐車入西貢,第一站先去食個許姑娘茶粿,其實基爾向來不太愛食鹹茶粿,總覺有點怪怪的,不過原來新鮮熱辣食,味道也不錯,粿皮也不韌。食完再過對面食甜品,基爾本來幾怕杏仁露陣味,不過喱個配搭海底椰和芋頭又幾夾喎!



食完之後在西貢市集的橫街窄巷裏蹓躂,在迂迴曲折的小巷裏就似走進迷宮一樣,又有點似去了長洲或大澳,行來行去兜了幾個圈,終於出返去比較熟悉的海鮮街牌坊那邊的海傍。



記得好多年前也來過天后廟和關帝廟這邊,舊地重遊見到間廟又修葺得幾新幾靚,廟外有好多遊人來影相,反而廟裏就比較清靜。行返出碼頭邊,見到小販拎了一隻鱟畀小朋友玩,聽說那是史前活化石生物,賣成幾百蚊一隻,唔知點煮點食架呢?



沿碼頭海傍一直往前走,無幾耐又來到熱門的「狗展場地」,雖然傍晚時份唔少已經打道回府,不過依然有好多大中小狗在這裏嬉戲。海邊對出仲有好多停泊的龍舟,再過多兩個月又係爬龍船季節,到時再來看吧!



最後食埋晚餐先走,這次又係幫襯旺泰特食,不過喱間泰菜水準真係越來越一般,加上由於係周日非常旺場,連招呼都非常欠佳,甚至清水也欠奉,然而價錢好像越來越貴,下次都係唔來幫襯了。食完辣野之後本來諗住去金馬車買返件藍莓cheese cake解下辣,點知去到竟然賣晒!無辦法,唯有減下肥啦!

2 則留言: