2019年1月17日 星期四

港珠澳閃遊36小時:中

會唔會唔多慣基爾的速寫風格?定還是感覺更爽更加愛上這種快閃遊記味道?有空就留言畀少少feedback意見來!



4:05pm │ Anyway繼續上回行程講到去餅廠運了一輪吉(基爾強項),等齊人馬畀晒錢去晒廁之後再去下一個景點,叫做叱石觀音寺



4:38pm │ 車程約半個鐘,來到觀音寺門口有個大牌坊,例必又要影張團體大合照先,之後再由導遊對錶解散



4:45pm │ 散隊後是自由參觀時間,觀音寺的規模真係幾大,依著叱石山而建,歷史可追溯到明末,至今有近400年歷史



4:50pm │ 入寺的小徑路邊有古色古香的路燈,上面寫有禪宗六祖惠能著名佛偈:菩提本無樹,明鏡亦非台;本來無一物,何處惹塵埃



5:00pm │ 觀音寺集儒、釋、道為一體,已列為嶺南百景之一(其餘99景到底是什麼不要問基爾,有空就自己上網找找)



5:10pm │ 寺院內有很多亭台樓閣,仲有雅緻的園林流水佈局,登上大雄寶殿前還要先走上百級石階,有點似登上大嶼山的天壇大佛一樣



5:17pm │ 上到來大雄寶殿外的廣場掛滿旌旗飄揚。據聞文革時期寺院甚為破落,直至近年才大規模修葺,大雄寶殿和碑廊石刻列為文物保護單位



5:22pm │ 繞過大殿後繼續沿山徑攀山去,好快就來到三面觀音金像



5:30pm │ 大部份團友來到金觀音像就回程,基爾見仲有時間就繼續登山去,半山上仲有幾處景點,包括上圖的叱石羊群雕塑



5:45pm │ 一鼓作氣拿拿聲再往山上走,本來想一直登上纜車站才回程,但來到半山的叱石寺時見身邊已經無乜同團遊人,為免趕唔切返去大門口集合,只好決定沿路回程



6:25pm │ 幸好及時回到集合地點上車,冇畀團友怒睥(團遊總有這種顧慮);六點後入黑又係時候dinner time,今餐團餐去光顧上圖這間大茶樓(樓下竟有藥妝店,對面就是碧桂園)



7:30pm │ 團八餸一湯白飯任裝,有魚有蝦有菜仲有咕嚕骨(因為根本都無乜肉),味道算係幾唔錯勝在夠飽,值得畀個68.733分



8:22pm │ 食飽飽後就返酒店check-in,第一次跟團要自己排隊check-in有點煩,搞掂上房放低行李再落街,酒店隔籬有個商場可逛逛(齋睇無乜嘢好買),可惜不見有基爾至愛逛的超市

60 則留言:

  1. 冇超市行有冇一點失落呢?

    回覆刪除
  2. 速寫夠簡潔,特別方便有興趣去同一地點玩嘅讀者,平時寫法就連貫性較強。:)

    題外話:啲相影得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海豚太果然說中了,不同寫法有不同好處^^
      咁之前寫開果啲金山雪梨我就用返口水多過茶方式囉...XXD
      你最客氣,但我照收,多謝讚賞希望你喜歡看wakakaka

      刪除
    2. 等睇你的郵輪假期啊^^

      刪除
  3. 其實跟團旅行遊景點都是快閃,好似我上月尾去汶萊,一天時間已經去匀全部景點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都有佢好處,因為基本上所有重要著名景點都一定會到一到可以影相打卡,但如果去到一些自己好想留多一陣四圍行深入少少就唔得了,因為有成車人等住去其他地方.....總之各有各玩法,睇到的東西也不盡相同,兩種我也enjoy(重點是要勤力賺多啲旅費先XXXD)

      刪除
    2. 同意!各有各玩法和好處!

      刪除
  4. 閃遊都好呀,可以以最短時間遊最多景點!

    回覆刪除
  5. 非常鍾意你啲速遊記,最好係寫多啲。hehehee

    回覆刪除
    回覆
    1. MD喜歡我就一定會寫多啲啦wakakaka....
      最緊要大家都睇得輕鬆啲唔駛花太多時間睇咁長篇大論,而我亦都寫得輕鬆隨意好多又慳好多時間XXXXD

      刪除
  6. 快閃都吾錯呀,吾使吓吓自遊行,日數少有人安排好晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜都試下囉,有假期可以去玩就開心^^

      刪除
  7. 你都算好了,有D景點,我去中山都無咩景點,好悶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢有景點行程唔係齋購物先報名咋:P

      刪除
  8. 回覆
    1. 有呀之前咪帶咗去買蛋卷杏仁餅囉(上篇有講)....:P

      刪除
  9. 我鐘意速寫呀,同一內容講太耐會悶.

    回覆刪除
  10. 如果集合時例牌遲到,真係幾惹人厭的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 領隊話跟團就要有團體精神....XXD

      刪除
  11. 睇下係乜地方啦,有啲地方值得講多小小,速寫啱香港人節奏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有時都喜歡看台灣人寫的網誌....
      香港人生活繁忙所以較多是簡而精就算XXD

      刪除
  12. 江門新會, 祖籍. 去年就是去呢處 尋根之旅.
    現在國內變化很大, 叱石山很久很久之前去過.
    人面不知何處去,桃花依舊笑春風。

    回覆刪除
    回覆
    1. oic......依家開了大橋,可以間中返去遊逛一下啦^^
      去到先知原來叱石山也與黃大仙有關呢!
      大灣區城市發展加快,好多新事物都有待發掘下

      刪除
  13. 這間觀音廟有400年歷史,大雄寶殿仲咁靚,原來是重建過來的。
    以前我都上過香港寶蓮寺的天壇大佛,現在就未必會上了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,近年重建過先會咁新淨,應該係想帶動發展旅遊業啦!
      天壇大佛果條長樓梯都真係幾考驗體能呢^^
      但上到去就豁然開朗風景好靚,好值得上去

      刪除
  14. 老實說,跟團一般是走馬看花不能隨心所慾,如去到一個你很喜歡的景點也不能細味欣賞,因為每人的欣賞角度都不同,我則喜歡一些不起眼的事物,如行程需「十五分鐘集合」,沒什麼心情可寫,實在掃興,速記也不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,跟團就是要講求團體精神吧,有些地方自己有興趣停留但別人沒興趣,時間一到又要被迫去集合了;另一些購物點自己不想停留太久,但領隊行程所限又必須要去(有時又無端浪費了幾小時,未計有時又要應酬個導遊去買嘢果啲),所以跟團都要揀盡量啱自己的行程,記得以前跟過啲自由度甚高的團感覺也幾ok:P

      刪除
  15. 唔想用腦計劃行程,又或者交通唔方便,又或者同行有長者,我先會跟團。所以跟團去旅行,唔夠十次!
    短篇定長篇,要睇地方……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就一半半啦,同家人出遊多數跟團了(當然如果有車牌就自駕也不錯):P
      其實別人的長短blog我也會睇,最緊要係隨心而寫,由心出發^^

      刪除
  16. 如果有超市行就好咯! 快閃遊記好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以睇下有乜特別野買下囉....
      同埋大陸商場一般都無乜人,幾好行!!
      咁以後有合適題材也可以試這方式了^^

      刪除
  17. 一日就去到咁多地方好開心~
    酒店房睇落唔錯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟團個schedule一般都會比較緊密到此一遊式看花^^
      對,地方也挺大和乾淨無煙味

      刪除
    2. 今年Matthew有冇心水旅行大計?
      會唔會再去日本行山呢?

      刪除
  18. 快寫慢寫我都一樣鐘意睇~好未~XXD
    個寺都幾大架喎~~~~~
    間酒店房都幾大唔錯~不過團遊要自己排隊CHECK IN又真係怪怪的@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 算你醒目.....XXXXD
      差不多佔了成半個山頭,範圍都好大,仲要有吊車遊山,可惜我唔夠時間去吊車站:P
      都算大,已經叫做四粒星算係咁,尚算新淨的!
      係囉,咁我係咪可以畀少啲導遊費先XXXD

      刪除
    2. 梗係梗係~~最緊要討好作者嘛~~唔係邊有人寫野我地睇呀XXD
      吊車我就無咩信心坐喇....唔好話我衰~
      係!勁!大!呀!
      我其實都好想知呢個團幾錢?

      刪除
    3. 依家都無乜人有心寫blog啦,IG算數:P
      你講起我又記得N年前去石景山玩滑道,那時仲好「原始」全程都無乜安全設施(可能依家會好DD),感覺上係搵命博XXXD
      相比起日本東橫果類,喱度直情係超豪宅wakakakaka....
      等我諗下(因為都幾個月前)......其實都唔太起得,但好似係人均三百幾吧(連小費保險全包)!!

      刪除
    4. 有呀~有你有我~仲唔夠~都仲有其他BLOG友架~銀佬佢地呢~大家寫既BLOG都好好睇~
      石景山~~~~華~~~好懷舊既名~~~~XXD
      無錯~~我就係諗起了日本東京或者大阪D房...呢間已是世界級~
      下!!!300幾包幾餐仲有酒店住!!好離譜呀平到丫!

      刪除
    5. 所以你地都要寫密少少,唔該晒wakakaka.....
      係呀好懷舊,等如以前過大海一定要去睇大三巴XXD
      開唔到篋果啲好令人苦惱:P
      更正:應該係五百幾per person(全包小費保險)

      刪除
  19. 去旅行仲記得個時間行程真係幾好嘢喎…
    通常去旅行都係慢慢參觀, 速遊太過走馬看花~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係想買太多東西, 好少諗去外地逛超市~~
      國內的藥妝店似唔似香港的萬零, 屈人寺呢?!!

      刪除
    2. 記時間其實都唔太難,因為我係睇返張相的拍攝時間而已,每張相都會有記錄的!!
      跟團要守時囉,否則會遭人白眼XXXD
      我又唔係喎,通常會抽少少時間去超市,睇下民生也可^^
      都似萬和屈,但店面好大,同埋有好多沒見過的國貨藥裝用品XXD

      刪除
  20. 快閃遊記好, 肥心最中意快閃..哈哈!

    回覆刪除
  21. 其實跟團大陸,入住酒店有時要逐個住客拍照

    回覆刪除