2019年10月2日 星期三

名門讌客@葵芳

暑假期間其實食探都無乜偷懶到!餐照開相照影但就無開筆記錄下來,留返依家先一次過揀部份來寫少少做record吧!



以往都甚少去葵芳開飯因為其實唔算太就腳,不過這次是旅行腳聚會咁又去試試新野。由於早到了很多,咁順便先去隔籬葵廣逛一圈。基爾大鄉里還是第一次來,可惜向來不太擅長掃街(選擇困難症)所以最後只係齋睇當作見識見識乜都無食到。



另一主要原因咪就係要留肚食飯囉!這間茶樓當然也是第一次來幫襯,六點準時入去竟然烏蠅都無隻,無所謂由於友人早已訂位咁就先入座開茶做晒洗杯碗等工序先。



差不多齊人就開始點菜,見套餐不錯有菜有魚有雞鵝而且價錢實惠,唔多考慮就先叫這個;之後再散叫了扇貝等幾味作補充。以人均百鬆少少來計可說是「不妨一試」的一餐,唯一係飯後似有點肚仔痛可能自己腸胃過敏水土不適應(其他與會人士看來沒太礙)。



另一餐就去了九龍灣區某茶樓,由於是半事務性質就咁無逐樣菜式去影了,但最後的甜品就不能不影,因為佢喱個花形的果凍實在太精緻了,雖然味道沒太特別但影相打卡就一流呢!飯後仲去了附近麥卡菲飲多杯綠茶豆奶,算是很完滿的一餐(第一次飲覺得價錢略貴)。



為食停不了繼續寫埋之前仲去了幾次薩莉亞,由於此店早已寫過咁又簡述略載就算了吧!這次主要是去試佢個幾抵食的下午茶餐(其實原本這店的pizza意粉小食沙律都不貴)。



佢個下午茶餐都只是三十幾蚊,選擇也算豐富;值得一提是加十幾蚊就有飯、湯和飲品任飲,其中有親友讚過他們的咖啡不錯好飲過UCC。基爾向來對咖啡沒研究,只覺得以任飲計也是「不妨一試」之選。

名門讌客 Wealth Banquet
葵芳新葵芳花園商場好爵中心1樓

60 則留言:

  1. 葵芳坦白講好多人,好難搵位.

    回覆刪除
  2. 我睇見話而家無啦啦出街都會食到TG放題, D人無心機出街食飯

    回覆刪除
    回覆
    1. D遊人有心出街食TG放題和蓮子羹

      刪除
    2. 毛:都係架!尤其如果有老人家或小朋友同行的話,放假都會盡量少出街:P

      刪除
    3. 大夫:好耐無聽過蓮子羹這稱呼,似看粵語長片:P

      刪除
    4. 係你度學野, 原來蓮子羹有另一個意思

      刪除
    5. 以前睇粵語長片曹探長出場對住啲惡霸,成日拎住支槍問人信唔信佢請人食蓮子羹....:P

      刪除
  3. 其實葵芳果邊都有唔少街邊小食架,淨係掃街都有排掃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就比較少去果邊,所以算係大鄉里出城...XXD

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前有令意思不明的錯字,重新來過。。。

      Yeah,係食記呀!

      我明,我都係腸胃較易敏感嘅人,經驗告訴我,這些餐廳可一不可再,不是餐廳食物不乾淨,而是自己腸胃不容易習慣...我曾經試過花幾年時間習慣一間同行友人們全沒事而我又很喜歡的小店,最終都是時好時肚痛,哈哈!

      刪除
    2. 唔緊要隨時再來過....XXD
      徇你要求即刻寫返篇食嘢先得啦!!要即時回應blog友訴求嘛wakakaka...
      咁如果係好啱自己胃口的話,都值得再比機會佢試多次^^
      依家寫blog先回憶返,有時都未必係餸菜本身有問題,或者同啲醬都有關都未定,盡量唔點咁多醬反正無乜益:P

      刪除
  5. 薩莉亞人少食最樣樣都細細碟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細碟其實都幾啱我,每樣都試啲可以試多幾樣囉^^

      刪除
  6. 人均百鬆少少來計,有扇貝,有雞,有班頭腩果D,唔算貴呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人多出街食飯其實都有著數,可以叫多幾味之餘,AA除返開也不太貴!!

      刪除
  7. 我都係去過一次葵廣咋,兩年前。 薩莉亞如果好食過pizza hut 都幾好,希望下次返來有機會試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果喜歡台式掃街都幾值得去,因為一來室內有冷氣不算太熱(但人多會有點焗),二來又多選擇,最緊要腸胃受得^^
      薩莉亞好似沙中瀝禾都唔見有,上網search見第一城石門有....份量計比較細碟,但可以一次過試多幾樣,味道因人而異,不過繁忙時段輪籌非常多人,通常提早去拎籌再去附近商場行陣街買完嘢先再回去都得!!XXD

      刪除
  8. 去親葵芳, 肥人淨係識shopping..從來都唔會eating..hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 去shopping係咪去新都會果邊??

      刪除
    2. 梗係唔係, 新都會都貴過葵廣, 梗係行葵廣啦..Hahahaaa

      刪除
    3. 咁係咪去啲工廈outlet?
      下次寫篇blog介紹下好喎wakakaka....

      刪除
  9. 「葵廣」真係好多嘢食架~
    薩利亞蒜蓉包仲好好食添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉!百聞不如一逛,真係超多人...XXD
      而且都算平,同埋任叫都唔驚傷荷包wakakakakaka...

      刪除
  10. 我鍾意新都會入面間芽莊

    回覆刪除
    回覆
    1. 不只檬粉,其他越南菜式墨魚餅咖啡等都好好味,但會貴過薩利亞

      刪除
    2. 墨魚餅也不錯吃,仲有越式春卷:P

      刪除
  11. 回覆
    1. 似藝術品,所以不能不影下來給阿摩看看....^^

      刪除
  12. 葵芳名門, 也吃過不下數次!!
    葵廣, 忘了曾經留下了多少腳毛.....WAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似區內都幾多人去幫襯,可能勝價比高^^
      下次再去的話,不妨介紹有邊幾間好食喎!!

      刪除
  13. 我都想試下去葵廣掃街,不過我又唔會特登好哥頭,好矛盾的一個人😂😂
    咁又真係幾抵食喎,有鬆一個人好過自己煮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果未去過都值得一逛,好多街邊小食可以試下...
      成日形住煮一人飯比較難:P

      刪除
  14. 我也好少去葵芳那邊吃野, 哈, 我同你差不多,有選擇困難症!
    薩莉亞剛剛開張時, 我都一周吃一二次, 後來覺得無乜新意, 現在好耐無去了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 住九龍西可能比較常去葵芳那邊覓食吧!
      區外人應不多去那邊了....
      我都覺,如果去得太多就無新意,間中才會去吃吧:P

      刪除
  15. 現時的環境相信有排都旺唔起喇! 希望早啲鬥完, 等啲人流好番就掂喇!

    回覆刪除
  16. 幾年前請老友去吃晚飯,叫了一個套餐,有蒸扇貝,鵝腸蒸蛋,蒸一條星斑。沒有煎炸之物,以為好平和,誰知吃完回家就上廁報消了。
    可能是每一碟的油都太多了! 尤其是一條蒸魚上面,蒸完之後,例必灑下一勺剛炸起的熟油。對於少油飲食的我,就是受不了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 也有這個可能!
      因為平時自家煮飯一般也較少油鹽健康啲
      一旦出外用膳就會比較不適應了
      不過有時魚生或蜆貝類我也會盡量少食
      始終腸胃飲食都要小心
      尤其外遊時^^

      刪除
    2. 有時我提議去酒店吃自助餐,家人說:你不會吃生冷的食物,我們主要是吃生蠔,魚生之類。你一定看不順眼,免了吧。
      基哥出外不吃魚生或貝殼類食物,是個穩妥自保的好辦法。

      刪除
    3. 因為差不多有一半機會吃後会不舒服所以就盡量避免食了!吃方面其實我可以好簡單及健康就足夠啦^^
      而且魚生和生蠔果类本身易有菌一定要有好高衛生標準才適宜食用
      一般我都唔会博囉尤其在hk😅

      刪除
    4. 套餐聽落好吸引。 酒店自助餐食唔到咁多野好唔抵。不過宜家平咗好多可以考慮下,可能食物亦無以前多。

      刪除
    5. 那個套餐是在商場的稻香吃的,他們的套餐款式會轉換。
      反而在大陸酒樓吃的一味餸,一圈一條的蒸白蟮,很好味,吃後沒有不適。可能是沒有贊下炸熱油的原故吧。

      刪除
    6. 我都好耐無食過蟮了😋😋😋

      刪除
    7. 自己去街市買一條回來,檔主會為顧客把白蟮擦鹽去潺。回家洗乾淨,用刀把它一格格的切開,不要切斷。排成一卷在碟上,放上薑絲、蒜蓉豆豉在上面,只淋上少油,因為它會自動蒸出油份來的。豆豉要壓扁,蔥花最後才下,蒸10分鐘即成。

      刪除
    8. 你寫得好生動,好似睇緊節目中、謝謝分享!

      刪除
    9. 謝謝讚賞。其實應該寫成:「排成一圈放在碟上」,“蒜蓉豆豉醬”也有樽裝現成的,取用方便。首先用少少鹽醃一下子,會比較入味。

      刪除
    10. 謝謝基哥! 今天周日市面不大好。

      刪除
  17. 小月:所以我近期也少了食自助歺因為如果唔食魚生生蠔卻要比五六百蚊好似唔多抵!
    或者会揀D平民自助歺不設魚生生蠔果类百零二百埋单反而可考慮XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食生蠔,都係留返有機會去旅行先食,平D又好食

      刪除
    2. 我就一般沒特别想食
      有時煲湯会落幾隻蠔士XXXD

      刪除
  18. 秋葉姨:稻香也間中有幫襯飲半價茶感覺幾抵食!
    你說的是蟠龍鱔吧!
    我看電視的飲食節目好似有見過!
    但我不太識食鱔因怕多骨:p
    看秋葉姨簡單說幾招煮鱔心得就知你是高手!
    有空要寫多幾篇烹飪blog等我哋學下嘢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 看煮食心得,可以去看五味軒,她才是煮食專家。

      http://evakam51.blogspot.com/2019/09/blog-post_23.html

      刪除
    2. 未去看過有空会去看看thx^^

      刪除
  19. 香港真係無愁搵嘢食,區區都有大把食肆可選擇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗通常如果住郊外村屋果類可能搵食會遠少少
      如果住市區即使沒食店也一定有便利店吧

      刪除