2010年9月15日 星期三

大喜屋@中環

唔知係咪食開「日式放題」有條路,上次食完上環的浦和後,短時間內來又有encore。今次又係揀中環,不過係近蘭桂坊果邊的大喜屋,評分比浦和稍高,有3.6分……咁堅?!姑且又去做下食探見識下。


清酒煮蜆 / 三文魚及北寄貝刺身 / 各款壽司

可能同行友人係「貴人」關係,以前試過同佢食lunch明明好好天,食完都會變成黑色暴雨,喱次出中環都不例外,又係倒水咁倒法,加上唔係好識路搵(鄉下仔Gael好少出中環),在Landmark等左一陣見雨勢弱少少,沿皇后大道中行上石板街,找到威靈頓街,又問左幾次人,才終於搵到,當然下半身已經濕左一大截啦……Anyway,齊人後就拿拿林去開餐!


燒大蔥 / 煮花螺

感覺上大喜屋地方比較淺窄,台與台之間較逼,無浦和坐得咁舒服,幸而都可以坐到張大單邊台,至少傾偈方便少少,人聲無咁嘈雜。雖然這間比浦和稍貴,但人客多很多,莫非真係好食D?定還是只係午市同晚市的分別?這就不得而知了……首先食的當然又係刺身併盤,此外還叫了清酒煮蜆同幾款壽司。刺身併盤有甜蝦、北寄貝、三文魚生等,雖然蝦細隻少少,但OK新鮮。之前還叫了燒大蔥(喱味掂都無掂)和煮花螺。記得以前北酒場未執笠時很喜歡去那裏食花螺,喱間則稍嫌細隻。


甜蝦北寄貝三文魚帶子刺身併盤 / 燒鯖魚 / 青芥八爪魚 / 蟹籽什菜沙律 / 和牛鍋物

由於個刺身併盤唔錯,所以encore多次,此外還order了燒鯖魚、蟹籽什菜沙律、和牛玉子豆腐鍋物,以為甚有特色的青芥八爪魚。因為之前食併盤前唔記得影,所以encore時補影返,賣相都真係好靚架!燒鯖魚亦燒得夠香,沙律同和牛煲就一般。第一次食的這種青芥八爪魚就幾得意,八爪魚很新鮮,又夠青芥味。值得一提係喱間點菜係靠剔紙仔的,每張台都放了成大本notepad係度,分為刺身、燒物、炸物、鍋物等等,都好方便,而且waiter亦算勤快,也不會漏單。


八爪魚壽司 / 燒羊鞍 / 軟殼蟹手卷 / 芝士煙肉焗蠔 / 燒牛利

由於見佢地D八爪魚新鮮,再叫幾款壽司時特意再剔八爪魚,此外還叫了一輪熱辣辣的燒物,包括燒羊鞍、芝士煙肉焗蠔同埋燒牛利。羊鞍由於有香草醃過,所以不太羶;牛利也燒得軟硬適中,非常合格;芝士煙肉焗蠔味道就較淡,而且比較細隻,幾乎只吃到周邊的芝士薯蓉配菜而已。見唔算太飽仲有quota,再叫了軟殼蟹及海膽手卷,點知中計!軟殼蟹只在飯中間插了隻蚊型蟹腳,海膽亦只有超迷你的一小篤,同浦和那些相差幾個馬位,絕對係唔食無損失之選。


點菜的notepad / 各款壽司 / 魷魚絲豆腐

食到八成飽之後,傾一陣偈落下格,差不多10:15pm左右waiter就來叫last order了,於是再點了壽司和豆腐,最後還送上了生果併盤,主要係西瓜和橙,不過由於實在太飽所以也吃得不多。值得一提的是這裏的汽水也是任飲的(當然也飲得不多),但就唔見有果汁或檸茶奶茶供應,連甜品亦只有一粒綠茶雪米滋,似乎小家了一點。最後埋單計連加一每位約$240,比浦和還要貴廿皮,抵唔抵真係見仁見智,但見OR評大喜屋高達3.6分就覺得有點過份吹捧了,若浦和亦只有3.1分的話,大喜屋頂多只值2.8至3分左右。
 
大喜屋日本料理 Daikiya
中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場6樓

2 則留言: