2013年10月14日 星期一

銀礦灣音樂節@梅窩

重陽3日長假只能放一天,臨時臨急收到友人whatsapp話想去睇音樂節,一於跟埋去趁下熱鬧!



在東涌會合友人食過lunch後才搭巴士入梅窩,點知去到巴士站已經嚇親,因為成個站都係「蛇餅」(剩係搵梅窩條龍尾都搵左好耐),初頭真係有少少想打退堂鼓,不過一場去到東涌咁遠,都係照去啦!幸好都算疏散得快,三點左右終於來到好耐無來的銀礦灣。



落車無耐已經見有工作人員派場刊,原來都分開好多個zone,首先當然要去逛逛海灘果個啦,因為最多人最熱鬧最有feel就係那邊了!



酒店外面已經好嘈好多人,沙灘出面的舞台同樣圍滿人,基爾只係企外圍睇下,因為實在太rock,聽到有點頭痛!



企左一陣因為熱得滯,決定轉移地點再去巡下其他zone。見場刊上的Zone 4旁邊有個「休閒美食坊」,就在梅窩市政大厦對開,距離沙灘不遠,而且有樹蔭有草地坐,一於又過去八下。



點知過到去Zone 4剛好表演完畢,正在過場所以無show睇,下一場要等大半個鐘後才開始!無謂呆等索性再四周圍行陣先。場地旁有間梅窩文化展覽中心,入去睇下順便嘆陣冷氣,原來喱度都收藏左好多昔日漁村的古董。



左邊是收音機、電視機和樟木櫳;右面是一台花橋,姓林的blog友第時去記得入去坐下影張相畀基爾睇睇!



睇完展館再入去深山行個圈!基爾上次來梅窩相信都有五、六年前,以往來咁多次一直都未試過行入去銀礦灣瀑布那邊,今次反正大把時間就入去睇下。



行左大約25分鐘才入到去瀑布,原來比想像中宏偉,感覺上比新娘潭闊很多,如果雨季來一定更壯觀,不過唔知點解喱日勁多印度人來。



一場來到又怎可不上山睇埋銀礦洞,洞口其實不算太大,不過已經關上大閘無法入去,其實好應該學下人地台灣花蓮咁開放一小段水簾洞畀遊客參觀啦!咁辛苦行上來無得入窿,唯有欣賞一下洞外靚景先走啦!由於礦洞就在瀑布頂附近,望出去風景都幾靚。



行完一大餐身水身汗都係返去Zone 4聽下歌休息一陣,返到去時剛好輪到由獨立樂隊「新青年理髮廳」表演,第一次聽喱隊band,感覺OK而且戶外show的氣氛不錯,出年如果有興趣都可以來再感受下一連3日的Silvermine Bay Music Festival!

60 則留言:

  1. 據報紙講,銀礦灣沙灘音樂節今年已是第八屆了,「新青年理髮廳」樂隊新band 喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.youtube.com/watch?v=WvrfOO_zNLY
      新青年理髮廳 -《放假總要在雨天》mv
      D 歌詞都幾搞笑 + 寫實!:))

      刪除
    2. 係呀已經第八屆
      歌詞非常抵死^^

      刪除
    3. 銀礦灣音樂節都有所聞,但八屆了都沒有親臨參觀!

      刪除
    4. 幾特別的, 明年去感受下^^

      刪除
  2. Gael,我都很久沒有去銀礦灣了.

    回覆刪除
  3. 我都好欣賞新青年理髮廳的曲詞,很抵死!

    回覆刪除
  4. 姓林的blog友>>> 以為你講我....kakaka

    回覆刪除
  5. 我孤陋寡聞,今年才知道有這樣的一個音樂節!

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣氛不錯, 始終香港比較少喱類戶外show

      刪除
  6. 回覆
    1. 係咪都叫做有少少氣勢呢~~~~^^

      刪除
  7. 我從未去過梅窩。 香港終於都有open air music festival, 值得高興。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁下次返來抽一日同老dad去下啦
      對, 同埋已經係第8屆呢
      之前西九都有搞過戶外show

      刪除
  8. 見唔到你喎,博樂星期日晚也在這裏。 ^_^

    回覆刪除
  9. I only learned from TV that there is such annual show in Silvermine Bay.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 聽友人話電視新聞都有報道

      刪除
  10. 回覆
    1. 都係唔得, 「簡介」入面只可以改條標題而已

      刪除
  11. 未聽過有喱個音樂節喎,睇嚟幾好氣氛,聽下歌又可以行下沙灘,同時滿足到兩個願望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀都幾啱你地D後生仔女去^^
      出年call埋朋友仔去趁下熱鬧

      刪除
    2. 哈哈!我不敢認係後生,最多都係大唔透嗰隻咋。講開音樂,幾時再嚟一篇遺忘的卡色帶或唱片?BTW隻手點呀?

      刪除
    3. 心境年輕最緊要XXD
      你愛聽老歌咩? 我去找找^^
      比七月時好好多架啦, 下月覆診要再照x-ray看看骨的生長情況如何

      刪除
    4. 說得對,人的心境好重要。哈哈,我D阿哥家姐薰陶唔少,最近就聽番小鳳姐D歌。小心D隻手,最緊要骨生番好,要攞重嘢就住啦,

      刪除
    5. 因為我都係 XXD 心境年輕
      小鳳姐的精選CD我都有, 返屋企搵下先^^
      梗係啦, 公司換水樽都要搵人幫><

      刪除
  12. 真係好熱鬧呢! 假日好去處呢!

    回覆刪除
  13. 我真的孤陋寡聞, 原來銀礦灣也有瀑布......@@

    另想請教你如何set 左欄 : 最愛網誌可以看見blog 友的最新up-date??
    thank you!! LONGBELL

    回覆刪除
    回覆
    1. 有, D河水一直流出銀礦灣呢
      我都覺得喱個幾好用, 我都係請教D高手才知有喱個function。
      你只要去版面配置,然後加入網誌清單呢個小工具就可以輕易做得到,試試。

      刪除
  14. 我都好耐去梅窩~我未試過行入去銀礦灣瀑布!..睇落唔錯喎!
    但係咁多印度人架呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係由上面果間梅窩文化中心出發, 左右兩條路都可以入到瀑布
      唔知點解果日咁多印度人, 係咪佢地節日呢?

      刪除
  15. 哈哈~~~你攪掂「你在橋上看風景,看風景的人在樓上看你」啦^^
    你係逐篇copy & paste?

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於搞掂^^ 好多blog友係高手, 所以請教佢地就掂
      係呀, 不過D相要重新upload
      聽人講用google doc果個方法都ok方便

      刪除
  16. 原來梅窩有音樂節,早知都去趁吓熱鬧. ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛知道今個月深圳小梅沙都有沙灘音樂會,如果唔怕遠都可以去睇下
      如果梅窩就要等明年了~~~

      刪除
  17. 我原本都想睇,但唔得閒... 我曾經係梅穿窩做過兩年野架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅窩返工都正喎^^~~~係咪日日都好有度假feel!!!

      刪除
  18. 幾有趣喎, 仲可以順道遊梅窩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀一場入到去就順便四圍行下!
      btw, 你會唔會在blogspot也好似以前yahoo blog咁留條link, 方便我來巡你個blog^^

      刪除
    2. 我其實都有留 Link, 但佢好似 show 唔到.
      平時其他唔洗 Login 呢, 我留名同 blog link 架.
      http://traveling-fish.tixmart.org/

      刪除
    3. ok~~~已經可以link到你個blog,咁以後去探你blog都方便D^^

      刪除
  19. 感覺High嗎?比唔比得上春吶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗夜場沙灘果邊會幾唔錯, 不過我無留到咁夜呀

      刪除
  20. 唔使去咁遠,12月14-15兩日西九龍海濱長廊有大型免費活動 [自由野],今晚開始網上訂免費票,每個人一票。

    回覆刪除
    回覆
    1. Choa:好應該搞多啲喱類戶外show啦

      刪除