2013年10月14日 星期一

銀礦灣音樂節@梅窩

重陽3日長假只能放一天,臨時臨急收到友人whatsapp話想去睇音樂節,一於跟埋去趁下熱鬧!



在東涌會合友人食過lunch後才搭巴士入梅窩,點知去到巴士站已經嚇親,因為成個站都係「蛇餅」(剩係搵梅窩條龍尾都搵左好耐),初頭真係有少少想打退堂鼓,不過一場去到東涌咁遠,都係照去啦!幸好都算疏散得快,三點左右終於來到好耐無來的銀礦灣。



落車無耐已經見有工作人員派場刊,原來都分開好多個zone,首先當然要去逛逛海灘果個啦,因為最多人最熱鬧最有feel就係那邊了!



酒店外面已經好嘈好多人,沙灘出面的舞台同樣圍滿人,基爾只係企外圍睇下,因為實在太rock,聽到有點頭痛!



企左一陣因為熱得滯,決定轉移地點再去巡下其他zone。見場刊上的Zone 4旁邊有個「休閒美食坊」,就在梅窩市政大厦對開,距離沙灘不遠,而且有樹蔭有草地坐,一於又過去八下。



點知過到去Zone 4剛好表演完畢,正在過場所以無show睇,下一場要等大半個鐘後才開始!無謂呆等索性再四周圍行陣先。場地旁有間梅窩文化展覽中心,入去睇下順便嘆陣冷氣,原來喱度都收藏左好多昔日漁村的古董。



左邊是收音機、電視機和樟木櫳;右面是一台花橋,姓林的blog友第時去記得入去坐下影張相畀基爾睇睇!



睇完展館再入去深山行個圈!基爾上次來梅窩相信都有五、六年前,以往來咁多次一直都未試過行入去銀礦灣瀑布那邊,今次反正大把時間就入去睇下。



行左大約25分鐘才入到去瀑布,原來比想像中宏偉,感覺上比新娘潭闊很多,如果雨季來一定更壯觀,不過唔知點解喱日勁多印度人來。



一場來到又怎可不上山睇埋銀礦洞,洞口其實不算太大,不過已經關上大閘無法入去,其實好應該學下人地台灣花蓮咁開放一小段水簾洞畀遊客參觀啦!咁辛苦行上來無得入窿,唯有欣賞一下洞外靚景先走啦!由於礦洞就在瀑布頂附近,望出去風景都幾靚。



行完一大餐身水身汗都係返去Zone 4聽下歌休息一陣,返到去時剛好輪到由獨立樂隊「新青年理髮廳」表演,第一次聽喱隊band,感覺OK而且戶外show的氣氛不錯,出年如果有興趣都可以來再感受下一連3日的Silvermine Bay Music Festival!

60 則留言:

  1. 據報紙講,銀礦灣沙灘音樂節今年已是第八屆了,「新青年理髮廳」樂隊新band 喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.youtube.com/watch?v=WvrfOO_zNLY
      新青年理髮廳 -《放假總要在雨天》mv
      D 歌詞都幾搞笑 + 寫實!:))

      刪除
    2. 係呀已經第八屆
      歌詞非常抵死^^

      刪除
    3. 銀礦灣音樂節都有所聞,但八屆了都沒有親臨參觀!

      刪除
    4. 幾特別的, 明年去感受下^^

      刪除
  2. Gael,我都很久沒有去銀礦灣了.

    回覆刪除
  3. 我都好欣賞新青年理髮廳的曲詞,很抵死!

    回覆刪除
  4. 姓林的blog友>>> 以為你講我....kakaka

    回覆刪除
  5. 我孤陋寡聞,今年才知道有這樣的一個音樂節!

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣氛不錯, 始終香港比較少喱類戶外show

      刪除
  6. 我從未去過梅窩。 香港終於都有open air music festival, 值得高興。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁下次返來抽一日同老dad去下啦
      對, 同埋已經係第8屆呢
      之前西九都有搞過戶外show

      刪除
  7. 見唔到你喎,博樂星期日晚也在這裏。 ^_^

    回覆刪除
  8. I only learned from TV that there is such annual show in Silvermine Bay.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 聽友人話電視新聞都有報道

      刪除
  9. 未聽過有喱個音樂節喎,睇嚟幾好氣氛,聽下歌又可以行下沙灘,同時滿足到兩個願望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀都幾啱你地D後生仔女去^^
      出年call埋朋友仔去趁下熱鬧

      刪除
    2. 哈哈!我不敢認係後生,最多都係大唔透嗰隻咋。講開音樂,幾時再嚟一篇遺忘的卡色帶或唱片?BTW隻手點呀?

      刪除
    3. 心境年輕最緊要XXD
      你愛聽老歌咩? 我去找找^^
      比七月時好好多架啦, 下月覆診要再照x-ray看看骨的生長情況如何

      刪除
    4. 說得對,人的心境好重要。哈哈,我D阿哥家姐薰陶唔少,最近就聽番小鳳姐D歌。小心D隻手,最緊要骨生番好,要攞重嘢就住啦,

      刪除
    5. 因為我都係 XXD 心境年輕
      小鳳姐的精選CD我都有, 返屋企搵下先^^
      梗係啦, 公司換水樽都要搵人幫><

      刪除
  10. 真係好熱鬧呢! 假日好去處呢!

    回覆刪除
  11. 我真的孤陋寡聞, 原來銀礦灣也有瀑布......@@

    另想請教你如何set 左欄 : 最愛網誌可以看見blog 友的最新up-date??
    thank you!! LONGBELL

    回覆刪除
    回覆
    1. 有, D河水一直流出銀礦灣呢
      我都覺得喱個幾好用, 我都係請教D高手才知有喱個function。
      你只要去版面配置,然後加入網誌清單呢個小工具就可以輕易做得到,試試。

      刪除
  12. 我都好耐去梅窩~我未試過行入去銀礦灣瀑布!..睇落唔錯喎!
    但係咁多印度人架呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係由上面果間梅窩文化中心出發, 左右兩條路都可以入到瀑布
      唔知點解果日咁多印度人, 係咪佢地節日呢?

      刪除
  13. 哈哈~~~你攪掂「你在橋上看風景,看風景的人在樓上看你」啦^^
    你係逐篇copy & paste?

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於搞掂^^ 好多blog友係高手, 所以請教佢地就掂
      係呀, 不過D相要重新upload
      聽人講用google doc果個方法都ok方便

      刪除
  14. 原來梅窩有音樂節,早知都去趁吓熱鬧. ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛知道今個月深圳小梅沙都有沙灘音樂會,如果唔怕遠都可以去睇下
      如果梅窩就要等明年了~~~

      刪除
  15. 我原本都想睇,但唔得閒... 我曾經係梅穿窩做過兩年野架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梅窩返工都正喎^^~~~係咪日日都好有度假feel!!!

      刪除
  16. 幾有趣喎, 仲可以順道遊梅窩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀一場入到去就順便四圍行下!
      btw, 你會唔會在blogspot也好似以前yahoo blog咁留條link, 方便我來巡你個blog^^

      刪除
    2. 我其實都有留 Link, 但佢好似 show 唔到.
      平時其他唔洗 Login 呢, 我留名同 blog link 架.
      http://traveling-fish.tixmart.org/

      刪除
    3. ok~~~已經可以link到你個blog,咁以後去探你blog都方便D^^

      刪除
  17. 感覺High嗎?比唔比得上春吶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗夜場沙灘果邊會幾唔錯, 不過我無留到咁夜呀

      刪除
  18. 唔使去咁遠,12月14-15兩日西九龍海濱長廊有大型免費活動 [自由野],今晚開始網上訂免費票,每個人一票。

    回覆刪除