2019年2月28日 星期四

舊金山居閑話@番外篇

完成了33篇金山網誌後,之前好似提過一提話會寫多個番外篇,咁到底係寫乜咁神秘呢?應該會有人估到係寫「收穫」吧!



由於已經事隔一年多,所以買回來的食物好多早已食晒,咁就無謂寫了……剩下來就只有些少outlet戰利品吧!上圖是路經outlet見有交叉牌就火速買件快乾tee,原價USD$20左右見佢有六折咁買啦!不過美國買野要畀9%sales tax,最後連稅大約HKD$100左右應該平過去馬拉記買。



跟住再去睇睇鹿仔牌,香港間鹿仔旗艦店之前好似執了,難得去到美國咁又去看看有冇平野執。前後行了兩間,商場店見到粉紅色那件連稅USD$14.2(港紙$110左右)買件純粹當souvenir。後來去outlet又見有鹿仔牌咁又買埋棗紅果件tee,價錢同粉紅tee差不多但有五折,連稅後HKD$60左右平了一大截想唔買都唔得!



由於香港近年冬天都好少堅凍,厚褸厚毛衣羽絨之類都放棄再買因為根本沒太多機會穿,所以這次也是主力買短袖tee就算。後來去到超級乾燥店又買多件藍tee,成日覺得這品牌在港店實在貴到離譜,在美則明顯才是合理價格水平,例如這件短袖藍tee才不過廿蚊美金(折合約HKD$156左右)即使無折都照買吧!之前話唔買冬天衫但見到後面果件灰長袖薄毛線衫都終於忍唔住要出手,主要原因係佢有三折,連稅後竟然只需約港紙百二蚊有找仲平過件短袖藍tee,如果唔買係咪會對唔住自己!



好喇行行下又行到去海鷗牌,這品牌同之前提過的鹿仔牌其實係同一個阿媽生,每逢大減價時段基爾也會抽空去又一城看看有冇心水筍貨執下,來到美店咁點都要花時間巡一巡舖,結果又要解一解慳囊。先講最平的短袖藍tee七折後港紙約一舊水有交易;紫色杏領薄毛衣同樣有七折,售價約HKD$220左右港店big sale未必買到;最後條軍綠束腳長褲原價成三百幾港紙,竟售半價百五蚊係咪平到喊(突然覺得自己似去了逛U記)!



最後終於行到去真係好有名店feel的TH記,平時基爾牛記笠記平民裝行過佢間新城市店門口都唔係太敢入去睇,即使大減價都因為店裏太多大媽大叔費事入去同人逼所以都無乜點買過這品牌。這次來美就即管入去逛逛,基本上雖然係outlet但都不算太便宜(與基爾條貧窮線明顯有段距離),不過如果唔買,回港後就更加唔捨得,結果睇中上面這件長袖tee連稅都係約30美金算係可負擔的範圍,有少少肉赤都買啦(回港後八卦上網格下價即時覺得賺了)!

p.s.值得一提加州outlet買到的不少是屬於made in中南美洲國家的產品,似乎同東南亞的生產線又有點不同,款式看來與港店慣見的有點不一樣!順帶一提基爾其實還買了對普通的一剔牌波鞋回港(冇影相),忘了六折定七折售價約三百幾港紙,幸好回來後不見有同款,自我感覺良好……

59 則留言:

  1. 香港買歐美牌子的確貴好多,而且北美outlets只要肯花心機慢慢睇,真係會執到平野!不過嘛,如果唔係買牌子貨,香港又有好多又抵又潮嘅服飾係北美買唔到架。所以你去北美血拚同時,我返老家都一樣去血拼,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買了這次之後,好似成年都唔駛再買衫,都唔錯XXD
      正如你所講,一場去到都係以這類為目標了,其餘可有可無的就盡量慳返,環保啲要源頭減廢,局長都係咁話嘅wakakaka...
      我估你返老家一定會血拼,size又啱身少少款式又多啲揀,回來掃一次貨可以夠穿幾季啦^^

      刪除
  2. 以上嘅牌子我呢度都好貴。

    回覆刪除
  3. 去旅行我都買埋好多T-shirt,當底衫着都着唔晒 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會,一來可以當紀念品,實用性強少少又唔會阻地方,每次拿來穿時也會想起旅程中的有趣東西:P
      二來可以夠穿幾季不用再買衫,反正這些tee款式長興不會out!!

      刪除
  4. 綠色的T裇,勁似手術室的醫謢服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係這種色?!@@我又無留意....我見無乜綠色衫所以試下買件囉^^

      刪除
  5. 你直頭係。。。大豐收!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來買就貴好多,咁梗係大手少少入貨啦wakakaka....

      刪除
    2. 咁。。。講真。。。
      是好難忍到手的。。
      哈哈!

      刪除
    3. 見平先買吧,差不多價錢都費事拎咁遠啦XXD

      刪除
  6. Outlet 太吸引啦,所以我女女買到連行李都過哂磅,哈哈哈。我買最多都係食物咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 女仔就一定係㗎啦,最緊要買到心頭好^^
      其實超市食品果啲我都有買,記憶中有買餅朱古力蜜糖好幾樣,但食晒無影了wakakaka....
      美國買維也命魚油丸果類supplements都平過HK好多呢!!

      刪除
    2. 還有親戚自種嘅水果,重都要帶回來^^。

      刪除
    3. 係喎我記得都有拎幾個檸檬wakakaka...

      刪除
    4. 試過樹上摘新鮮橙即摘即食,味道真係完全唔同呢!!

      刪除
    5. 超市買的橙好多時已雪了大半年先運到來,已經無晒味道:P

      刪除
  7. 有平野,男人都唔手軟,收穫唔少,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中釋放下啲購買力刺激下經濟囉XXXD

      刪除
  8. 去到外地,點都會買些東西。基哥買了那麼多件T shirt,真係著好耐都得了。

    回覆刪除
  9. 一個星期五日, 日日可以唔同款 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔會,依家天氣潮濕,費事成日洗衫都晾唔乾XXXD

      刪除
  10. 物盡其用,每件衫著得到50次都係環保,著到100次就更好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又無仔細統計著幾多次,但至少會著十年八載一定夠環保!
      wakakakaka....

      刪除
  11. 美國既OUTLET買野係真係抵既!
    做咩D野食食之前唔影低佢先呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本果啲多唔多筍野執?
      話時話我好似沒去過日本的outlet:P
      在外地時諗唔起要影,回來又迅速畀晒人或自己食晒所以無影食嘢XXD

      刪除
    2. 都OK架!我都同你一樣鐘意買運動野或者爬山野~~因為真係平過港澳!!尤其行山哥DD款特別靚~
      下次行下囉衰鬼~
      拿!!!澳洲D手信你好同我快快手影左先呀下!

      刪除
    3. 我直情著埋返工好casual wear都無問題,所以更加抵XXXXD
      好似有影到,食物多數新年前比晒人啦仲有剩咩wakakaka....

      刪除
  12. 在美國outlets 買野真係好爽,美國牌子平英國outlets 好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我見你去掃英outlets時好似都幾多筍嘢執喎^^

      刪除
  13. 執到平價靚貨真係好開心!

    回覆刪除
  14. 係香港成日著上身,每著一次都回憶滿載啦~ 最緊要係平!
    TH牌好彩會撞到好平!好似有一次我係關島outlet,一條皮帶竟然賣$20-USD! 真係平過U記!

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來銀哥也有不少珍藏,有空要開心share下^^
      皮帶竟然賣$20-USD<===抵啦,況且皮帶不太佔空間,方便帶回來吧!
      TH是高價貨我平時都好少會行入去店舖XXD

      刪除
  15. 收穫多,價錢啱,一舉兩得。^_^

    回覆刪除
  16. 買到平嘢,自我感覺良好,特別開心。

    回覆刪除
  17. 回港時, 我喜歡著長袖薄TEE, 因為擋到陽光, 如果件TEE無領, 行山時舖條冷巾係頸上, 再戴頂帽就一流了.

    其實, 可能我係東方人身材, 我比較喜歡中國或東亞做的衫褲, 個呎碼和裁剪近似中國人. 十幾年前, 我這裡D衫褲全都係中南美製, 我著上D衫褲, 好似帆船塊帆洞係帆桿上咁, 十分古怪. 不過, 中美貿戰下, 現在貨架上賣的衫褲不單少左, 而且仲係係好闊身浪浪下咁, 十分唔想花錢買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天我又好少著長袖衫喎,HK天氣太濕熱了頂唔順:P
      太陽太猛去踩單車時我也會戴cap
      同意,你地果邊買衫一般鬼佬size都係較大,要買XS才等如亞洲的M...
      你形容得好搞笑wakakakaka...不過將來可能都興闊袍大袖款式,到時就可以當穿oversize款式咪夠潮囉XXXXD
      咁你早前回來住果時,有冇入定啲衫褲鞋襪帶返過去呢??

      刪除
  18. 好識買衫丫咁多收穫,仲要咁抵:)
    如果係我實買唔到,唔識買野><

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔係好識㗎咋,但最緊要去fitting試下囉,著上身先知啱唔啱心水,有時睇落唔錯著上身就完全唔係果回事,可以慳返XXD
      唔係喎,我見你外遊都掃好多動漫公仔figure,是你強項^^

      刪除
    2. 唔係丫,我都冇掃figure,我得個睇字咋@@

      刪除
    3. wakakaka....我以為你通常都有入貨呢^^

      刪除
  19. 基爾收穫唔不少!!!現在我去旅行都已經介買手信.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢.....我覺得最重要的旅行紀念品是無價的回憶,另外就係照片,大部份可以靠寫blog留下來^^

      刪除
  20. 唔喺太識美國名牌......
    百幾二百蚊件都抵呀
    最近2月28日出咗飛行服務隊紀念郵票喎,有無入貨呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 路霸兄果啲旅行珍藏品其實我也覺得好靚好有特色,記得間中要show啲出來睇下^^
      無喎,今年我大幅減少訂郵票了,慳返啲錢wakakaka....

      刪除
  21. 呢啲衫,你無剪價錢牌? 你唔會著?

    回覆刪除
    回覆
    1. 影完相就剪晒啦!上季已經大部份著過晒,我覺得質地都唔錯,已經好夠穿唔駛再買其他衫了^^
      好似紫色果件冷衫仲未著過,因為天氣都唔夠凍無機會穿XXD

      刪除
  22. 平咁多...肥人都應該會掃一大堆返黎..hahaha
    以上既牌子, 肥人係香港都唔會入去架...除左某牌新開時有紅褲仔男睇時....hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 當係紀念品都唔錯丫係咪^^
      話時話紅褲仔果間係咪已經執咗笠wakakaka...

      刪除