2019年2月22日 星期五

遺忘的唱盤時光@憶蓮盛放

聽得太多陳年東瀛歌手CD會唔會有點悶?不如又回歸返聽聽廣東歌,這次又由床下底揀出兩張好耐無聽過的演唱會VCD……



這些陳年VCD今時今日應不會再有復刻因為基本上連VCD機也不易買到。不過在沒有上網的年代,這種像素較低間中播播下會起格仔兼跳線的古董影音產品非常流行且盛極一時……都係唔講咁多廢話講返這兩張碟,若要數憶蓮歷來最經典的演唱會應首推左邊那張1996年的「憶蓮盛放」;另外基爾覺得右邊2002演唱會其實也非常有水準,所以也買了隻碟珍藏。



八十年代初出道時林憶蓮唱live的水準老實說真的很一般,形象也偏向東瀛味,直至88年以後推出City Rhythm系列感覺上才有明顯脫胎換骨的進步(多得倫永亮為她改編了不少英倫歐美風味極濃的hit歌),時至今日這一系列快歌medley往往仍是帶動其演唱會氣氛的亮點。


除了快歌煞食外,憶蓮的慢歌還有更多張必聽皇牌,不過網誌篇幅有限,基爾就無謂再花唇舌去多講滴汗依然激情前塵野花那一堆大熱之作了;反而想分享上面這首半冷門的痴纏,這首改編自英倫歌手Julia Fordham的作品可能平時不太多人會留意,卻是基爾其中一首心水之選。特別要留意演唱會裏的舞台設計,長布簾簡單得來又有詩意,視覺效果非常出色。


破曉是另一首基爾幾喜歡的憶蓮佳作,特別愛聽編曲中的笛子前奏,確實很有點旭日初升的晨曦感覺,也成為這首歌的一大特色。順帶一提微涼也是基爾的心水,最近才知原曲是來自美國騷靈天后Roberta Flack(重溫可click:Roberta Flack CD)。



那些年其實都幾興改編外國一些好聽的流行曲,只要配合全新的演繹其實也無不可,感覺總好過太側重單一乏味一式一樣的本土創作。除了之前提過的Roberta Flack和Julia Fordham外,由Beverly Craven的Promise Me改編的沒有你還是愛你當年也好hit,也是憶蓮經常會在演唱會上選唱的大熱作品;至於破曉和野花同是星洲Dick Lee作品,有獨特的東方色彩;你令我性感是來自荻野目洋子的Something About You;因你瘋了則是出自台灣張洪量手筆,但個人覺得憶蓮演繹版本比原曲出色得多呢!

60 則留言:

  1. 憶蓮的歌好聽,有實力,不過我覺得聽唱片好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年唱live其實都唔錯....
      我比較喜歡有style的歌手,只要有自己風格和有感染力,也不一定要句句字正腔圓零瑕疵^^

      刪除
  2. 佢仲有冇出新歌呢依家?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似聽聞過今年出最後一隻碟就收山專心去做人妻人母喎....唔知係咪?

      刪除
  3. 憶蓮有聲無色,幸好都跳得。做藝人最好是“聲色藝全”。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聲色藝全真不容易.....
      食藝人喱行飯也很講際遇,有實力也不一定會大紅吧:P

      刪除
  4. 她的台風和打扮,我覺得蓋過她的歌藝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁始終係歌手,點都唔可以歌藝太差嘅XXXD

      刪除
  5. 林憶蓮係香港少有,有實力同唱功嘅女歌手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 至少唱歌有其獨特之處,新人中好似都無乜近似的....
      單聽電台播通常都可以認出佢把聲

      刪除
  6. 破曉-肥人呢兩年都有聽呀...真心覺得好聽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首歌好耐㗎啦喎呢兩年先聽呀??!!@@.....XXD

      刪除
    2. 哎呀...人地年紀細嘛...haha

      刪除
    3. wakakakakaka.....唔怪得XXD

      刪除
  7. 我仲有好多VCD呀,全部都係卡拉OK碟,聽歌VCD係唔及CD.唔係音質既話,youtube仲齊得多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係啦,VCD的音色質量一定無CD咁好,不過最大好處係可以睇埋畫面丫嘛!!如果無去睇演唱會又或者想重溫下感受下現場氣氣,買演唱會VCD都係不錯的選擇吧^^
      這些VCD都是十幾廿年前買落的了,那些年根本都無咁多YT片可以睇,全部要靠畀錢買碟先可以睇得返,幸而售價也不算太貴:P

      刪除
  8. 破曉,夢𥚃伊人電視劇主題曲,兩者我都好鍾意!題外話,我鍾意林憶蓮,有次喺呢邊睇佢演唱會,可惜佢唔多善於搞氣氛,真係幾多悶場。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇哇哇...!!@@
      你唔講我真係唔知原來係電視劇主題曲,夢裏伊人無乜印象有睇過,上網即刻check返先知係曾華倩做的呢!長知識了!!!
      Blog友的留言經常會帶來驚喜wakakakaka....
      唱得多唔多廣東歌??外地我估佢通常揀較後期的國語歌唱吧:P

      刪除
    2. 當年係2004,除咗佢首本名曲至少還有你、愛上一個不回家的人等,其他都係唱廣東歌同講廣東話⋯⋯多美好的時光!

      刪除
    3. 如果係我去睇佢演唱會,都會較期待佢會揀唱多點前期的廣東歌,好想再聽佢重唱搖擺口紅灰色和愛情I don't know果類,感覺一定會好特別XXD

      刪除
  9. Dick Lee 係新加坡人來㗎,唔係馬拉;)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩我一直還以為佢係馬拉華人?!!@@
      又長知識了:P

      刪除
    2. 好多謝你提供資料,上文已更正,謝謝!
      好感動MD咁認真仔細睇我寫blog\^3^/

      刪除
    3. 哈哈哈,我真係有睇㗎。Thanks for your sharing <3

      刪除
  10. 佢初出道走東洋風, 唱歌真係好麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟了名師學唱歌之後就進步了好多
      初出道時確立到個形象歌路都好重要
      依家的新人個個千人一面無乜特色,也是問題所在

      刪除
  11. 回覆
    1. 我覺得都幾極端喎,好多人一係就覺得佢好聽,一係就始終覺佢未夠班XXD

      刪除
    2. 佢都唔夠班邊個夠班?

      刪除
  12. 林憶蓮初出道雞仔聲,認真麻麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 倫永亮幫佢做咗幾隻City Rythum系列大碟之後,有令人脫胎換骨的升呢感覺,有點似王菲由美國回流之後的躍進

      刪除
  13. 正餐唔食,食零食,你包澳洲米幾時先肯煮呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲後生女都係寧舍心急嘅....
      仲有個番外篇㗎喎XXXD

      刪除
  14. 后面幾個演唱會都好睇,好多人企曬身。 最鍾意 medley

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺佢唱多點快歌hit歌串燒的話,氣氛一定好...
      始終是集體回憶吧:P

      刪除
    2. 宜家都係用電脑聽,cd vcd 都諗緊留唔留好

      刪除
    3. 如果有位擺都可以暫時keep住嘅,始終係那些年的回憶吧!^^

      刪除
  15. 你提起憶蓮,我都係想起,除了開場的笛聲外,首歌其實有特別意思的,她肯唱亦是有心人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 留言中,一落箭咀式引號,D字就被消失。

      我都係想起「破曉」呀。

      刪除
    2. 等我又試下先.....
      首歌其實有特別意思的<===係有咩特別意思??同許願分手呀?
      我唔知同套劇有冇關,我完全唔記得夢裏伊人係講乜嘅:P

      刪除
    3. ok喎我用箭咀沒有文字消失呢!!

      刪除
    4. 你呢度唔講政治嘢喎,基爾可在YOUTUBE 找這首歌,該有答案的。

      我形容得唔係咁好,如果打「<」及「>」,中間的字會消失,以前都試過。

      刪除
    5. 哦.....可能與電腦用的語法相衝了!!
      你可以在兩者之間加上====應可以避免消失的問題吧

      刪除
    6. 那些年都有好多同類歌曲呢!!依家可能已唔多人會留意吧....

      刪除
    7. 大夫係咪外遊了?
      我想聽下Something About Your Trip多啲^^

      刪除
  16. 回覆
    1. 吓~~~~~!!!咁得人驚?!!@@
      係咪多數聽韓歌??BTS??

      刪除
  17. 憶蓮有很多歌都很好聽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有好多滄海遺珠,有空再重聽下啲舊碟,阿摩有冇收理好多黑膠先^^

      刪除
    2. 都有幾隻黑膠🤣🤣

      刪除
    3. 我都估阿摩都有好多珍藏^^

      刪除
  18. 有好多都聽過...但我最熟應該係至少還有你~

    回覆刪除
    回覆
    1. 國語歌當中這首是她代表作了....

      刪除
  19. 回覆
    1. 可能聽歌的同時也有某些春青歲月回憶吧^^

      刪除
  20. 有一首同王傑合唱的“還有”好聽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能Sony年代佢地同唱片公司多了合唱機會吧!!
      還有首溫柔的你也是他們合唱,當年也hit^^

      刪除