2019年5月30日 星期四

遺忘的唱盤時光@Secret Garden

如果睡唔著覺,有冇試過開機播少少純音樂聽下,事先聲明可唔可以當催眠樂曲聽,成效真係因人而異!要是用來寫上網誌,就絕對唔希望令你睇到瞌眼訓……



提到屬於New Age類別的音樂CD,如果有吸收足夠Omega-3、葉酸和薑黃素的應該一定記得基爾數月前都有拎返日本組合神思者S.E.N.S張專輯出來抹一抹發霉菌(萬一吸收不足都唔駛慄,快D去翻看:遺忘的唱盤時光@S.E.N.S.)。若然這款音樂正合你杯茶,咁今次推介的這張Secret Garden精選碟都應該對胃口了。


Secret Garden有人譯作神秘園也有譯秘密花園,名氣應該比神思者還要響,因為這隊由愛爾蘭小提琴家Fionnuala Sherry和挪威鋼琴作曲家Rolf Lovland組成的團隊早在出道之初,已於1995年在愛爾蘭Dublin舉行的Eurovision Song Contest贏得冠軍,當年的參賽作品就是上面這首令他們聲名鵲起的Nocturne(夜曲)。



翻查資料先知,基爾這張Dreamcatcher(追夢人)精選集原來已是2001推出的舊CD,今時今日仲有冇復刻版真係不得而知,不過市面上應不難找到Secret Garden其他的唱片,縱使近年他們都極少再有新作推出。順帶一提New Age音樂列系仲有好多響噹噹的名字,最為人熟悉的例如有日本的喜多郎、愛爾蘭的Enya以至德國的ENIGMA等等都是基爾心水之選,有機會都要逐一摷摷喱堆舊CD出來抹一抹先得。

p.s.無啦啦做乜又加多張Southern All Stars的大海與太陽精選碟?主要原因係佢個太空人封面設計得好靚好前衛,初頭還以為係另一張New Age的CD專輯所以摷埋出來,既然拿了出來又順便聽下啦,聽到樂團主音桑田佳佑的歌聲自自然然又會回憶起好多當年煲日劇的畫面,即使未聽過他的名字都一定聽過點題的那首真夏之果實吧!……咩話竟然未聽過?如果連張學友的每天愛你多一些都無乜印象的話,咁基爾就真係幫唔到你了!

62 則留言:

  1. Southern All Stars耐唔耐我都會喺yt搵嚟聽,懷舊一吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年有冇帶幾張桑田佳佑的CD過去奧國?

      刪除
    2. 當年我又冇買佢嘅碟喎.

      刪除
    3. 依家就方便啦網上一click即聽....XXD

      刪除
  2. Enya的唱片,我都有兩張,以前在電話都有,成日聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次聽返Orinoco Flow係咪都會諗起以前睇寰宇風情.....XXXD

      刪除
  3. 回覆
    1. 你一定係鍾意聽啲rock歌多啲...XXD

      刪除
  4. 回覆
    1. 聽大戲果啲大鑼大鼓我都會好精神^^

      刪除
  5. D 劇集有時會用 Nocturne 做背景音樂
    桑田佳佑>> 求婚大作戰首歌係咪佢唱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上網check過話求婚大作戰首主題曲係桑田佳佑唱,但套劇我無乜印象有睇過:P
      純音樂果啲好多時都會做咗劇集或電影背景音樂,有時啲旅行特輯都會^^

      刪除
  6. 華~好利害~我真係無聽純音樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實濕扒果類band sound我都聽㗎喎...wakakaka!!

      刪除
    2. 咁你有無聽濕爬先~
      有聽就好喇~~HEHE~~

      刪除
    3. 我好鍾意飛和沙燕.....wakakakaka

      刪除
  7. 我以前好喜歡聽聽,旋律有啲傷感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而覺得幾pure幾natural的感覺^^

      刪除
  8. 未去過愛爾蘭之前,我都唔知原來平時都有接觸到咁多佢地嘅創作架。

    對於純音樂,我最常聽到就係天空之城,但其實我無睇過套戲架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多愛爾蘭的民謠可能曾幾何時都有聽過,有時是在西片中當作配樂也未定,不過以前就唔知係來自愛爾蘭的老歌吧!
      天空之城好正呀!!以前有冇貯過幾張宮崎駿電影配樂的sound track?

      刪除
    2. LA讀書時因利成便,所以只儲落一堆Disney soundtracks,因為外地貨好貴呀。

      刪除
    3. 迪士尼果啲都好聽,因為好多時都搵到啲大牌歌星去唱呢^^

      刪除
  9. 純音樂,我會聽中樂笛子...不過越聽越精神~~~
    乜gael兄近排訓唔著咩?!!...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 笛子的聲音很特別,有時似雀鳥的叫聲,很清脆悅耳,朝早聽特別醒神!
      數笛子名曲第一時間想起姑蘇行,粵語長片古裝片經常用作配樂^^
      梗係啦森兄喱排咁少寫blog....XXD

      刪除
    2. https://www.youtube.com/watch?v=Do1Y8kY5m3Q
      Guanzi - River of Sorrow 江河水

      刪除
    3. 大夫對中樂情有獨鍾:P

      刪除
    4. 其實有....外國人好少愛看大戲XXD

      刪除
    5. 所講的姑蘇行唔太認識,可能聽到音樂會知道…
      笛子演奏中喜歡:《喜相逢》及《帕米爾的春天》,還有盡顯笛子明快鳥聲的《百鳥引》…

      刪除
    6. 森伯喱排少寫Blog…所以訓唔著………..你即係話森Blog充滿睡意,睇兩睇就想訓……><

      刪除
    7. 以前古裝武俠粵語長片或者民間傳奇果啲都經常會用到姑蘇行做配樂,森兄做完功課不妨在短片網站找找很易找到^^
      笛子聲音較清脆,朝早聽下都幾醒神........
      百鳥引<==直情係模仿雀仔叫聲
      喜相逢<==很有點新年氣氛
      帕米爾的春天<==有濃濃的西域風情

      刪除
    8. 其實係每天要睇下森blog先瞓得安心吧....XXD

      刪除
    9. https://www.youtube.com/watch?v=i0iQc6G9s1Q
      姑蘇行-笛子

      刪除
    10. 係咪古裝粵語長片經常作配樂^^

      刪除
  10. Nocturne 好听!
    我都會一邊執相一邊听音樂, 但有時听到有些音樂腦海會浮現好多往事, 所以我盡量該睡覺時還是睡覺了!呵呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以當年佢都勇奪冠軍㗎^^
      可能我習慣了,以前讀書年代也是一邊聽收音樂一邊做功課溫書之類,時至今日都一樣:P

      刪除
  11. 音樂幾時都係催眠曲,特別係輕柔抒情的,兩首未完已經夢見周公。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都幾好,至少可以聽到兩首安眠曲
      最緊要校定個時間掣關機就無問題了!!!wakakakaka......

      刪除
  12. 回覆
    1. 係咪好介紹呢^^
      有冇啲洗滌心靈的感覺?

      刪除
  13. 好彩你提提張學友的每天愛你多一些,至少幫到我=P

    回覆刪除
    回覆
    1. New Age音樂系列
      有日本喜多郎
      愛爾蘭Enya
      德國ENIGMA

      刪除
    2. SU:係呀,這首應該九成九會有印象吧當年咁hit^^

      刪除
    3. 大夫:有冇其他好推介

      刪除
    4. re:大夫、基爾
      說聽歌,其實我真係聽歌多過聽人,所以如果以人、樂隊計,我算聽得雜。

      刪除
    5. SU:如有空不妨推介啲心水靚歌來聽下喎^^

      刪除
    6. https://www.youtube.com/watch?v=D5X3mA3Qn7Y
      江河水-文松試簫

      刪除
    7. 中樂反而我比較少聽喎:P
      可能因為通常要比較留心去聽.....

      刪除
  14. Nocturne有種空靈的感覺,旋律優美!

    回覆刪除
  15. 我打遊記時先會開純音樂嚟聽架咋~
    音樂嘅嘢我普普通通,淨係識求其聽😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 銀哥最識嘆wakakakaka....
      係咪可以增加靈感寫blog??
      我都好求其,乜都聽,所以間中發掘到啲好嘢^^

      刪除
    2. 哈哈~ 記敍文使乜靈感架🤣

      刪除
    3. 都要㗎,至少要鋪排下嘛^^

      刪除
  16. 我都有呢張「Secret Garden」🤣🤣

    回覆刪除