2012年12月21日 星期五

尖沙嘴午間小聚:上@1881

平時行過1881 Heritage間酒店,總會頭岳岳望下裏面那些露天茶座和餐廳,不過從來都無諗過入去幫襯。某日聽友人話裏面有間餐廳做團購lunch,只需$138就有3道菜,唔駛考慮,去馬!



提早少少相約友人在地鐵站會合,再一齊行上去,好彩唔算太難找,Mariners' rest其實就在1881 Heritage的內廳裏,隔籬仲有間好出名的中餐廳隆濤院。



之前從來未入過1881酒店裏面,多數只在外面花園行下影下相,入到去才知原來裏面都幾大,感覺很有點19世紀維多利亞女皇時期英式殖民地建築的味道,與HKU的Main Build如出一轍。先睇睇果3道菜lunch有咩食?!



Mariners' rest裏面最eye catching的是那個古董味十足的紅木bar台,另外就是掛滿整幅牆的發黃老照片,展現了1881的百年歷史風貌。好彩係基爾比較早到,未有太多客人,可以霸到長梳化卡位,坐得比較舒服,遲來的就要坐小圓台。全個廳其實就只有7、8張台,唔怪得要預訂啦!



Order好晒野食之後,就周圍行一陣影下相,餐廳內進還有個小房間,原來是舊警署的拘留室,睇真確係有少少監獄feel,冷冰冰的只有四面牆和一張長石凳,倉門都是鐵鑄的。



睇完拘留室之後,見仲未有得食,索性出去內庭參觀。餐廳外是一條長長的柚木地板走廊,唔知有無翻新過呢?不過可能為了營造歷史感,長走廊四周比較昏暗,只有擺在牆邊的洋燭台作照明。



1881的內庭比HKU的Main Build還要大,可能因為無乜樹的關係吧!而且也沒有荷花池,外面四周也沒有太多高樓大廈遮擋,所以感覺上比較開揚空曠,無Main Build咁逼。



到訪當日臨近聖誕節,所以偌大的內庭擺放了一棵聖誕樹,看來有點孤單。至於四周的迴廊石柱邊則擺放了鳥籠作裝飾,總算是增添了一點生意。



昏暗的走廊只以洋燭作照明,可能百多年前1881水警總部初落成時,也是這樣子吧!上圖右是面向內庭一個小偏廳的中式木欄柵,唔知係咪隆濤院的偏廳呢?



再行返出去正門附近,嘩!竟然仲有個咁鬼華麗的西式客廳,裏面有棵著晒燈的聖誕樹。即使未入夜,已經感受到火樹銀花的節日feel,襯埋喱間咁有氣派的客廳環境,真係有少少以為自己正在拍緊《名媛望族》呢!



鄉下仔基爾今次真係絕無誇張架,霎下眼真係很有點梵爾賽宮的氣派,如果可以在喱間客廳食下lunch再訓過晏覺,你話幾正呢!



如果去過梵爾賽宮,應該有行過裏面好多間金碧輝煌的salon吧!喱間客廳即使擺在皇宮裏也不失禮,最特別是天花掛著的宮燈帶點中國味,而且從拱廊外望,仲可以睇到外面的時間球塔和尖沙嘴文化中心,在梵爾賽宮就一定睇唔到喇!



在「皇宮」發完王子夢後,都係時候行返去Mariners' rest,準備慢慢嘆下個「御膳」先得……

2 則留言: