2012年12月23日 星期日

尖沙嘴午間小聚:下@1881

時間夾得剛剛好,遊完內庭外廳之後,返去Mariners' rest坐低無耐,靚仔waiter就即刻將Starter送上台。



前菜總共有3款選擇,分別是England Seafood Chowder(英式周打海鮮湯)、English Chopped Salad(英式煙肉沙律)和Prawn Cocktail(維多利亞雞尾蝦沙律),唔客氣一於3樣都叫齊。



周打海鮮湯有乜料?包括有魚肉、青口、魷魚及脆餅,值得一讚係個迷你法包都好夠香脆。



Main Course又如何?友人叫了喱個Steak and Guiness Pie(焗酥皮牛柳批),Slow cooked tender steak and smoked bacon, Served with vegetables salad。慢煮的牛柳配上煙肉,如果愛食牛也不錯吧!



基爾則order了Chicken Chili Carne Carne with rice, sour cream and tortilla chips(墨西哥辣豆肉醬烤雞拼白飯及酸忌廉墨西哥薄餅)。此外主菜還有一個選擇是Fish and Chips(酥炸比目魚配薯條及嫩豌豆,Beer Battered Halibut with chips & peas)。



跟著的Dessert也很令人期待,共有2款選擇﹕Lemon Cream & Crumble(香檸忌廉脆脆布甸),面層的crumble脆粒配搭香檸忌廉,友人話食落酸酸地;基爾的是Vanilla Cheese Cake, Mango Salsa(芒果雲尼拿芝士蛋糕)底層的cheese cream好香滑,食落唔似cheese cake,反而似食極軟滑的牛奶布甸,甜甜酸酸的芒果醬更是神來之筆。唯一可挑剔係份量實在太少,唔夠喉!



最後的coffee也很香濃,唔落奶只落方糖的基爾,完全索得到即磨咖啡的濃郁香味。



食飽hea飽傾偈傾飽之後,又係時候去探訪下個廁所。唔駛講,個廁所一定要貫徹成間1881的古典氣派吧!



方便完之後,行返出內庭時見外面有點微雨,索性又周圍閒蕩下影下相,等雨稍停後才走。上圖是擺在迴廊邊的瓷缸,初時以為只作裝飾,行埋去一睇先知原來裏面有養金魚。



下午時份1881裏客人也不多,微雨中的內庭也顯得格外寧靜,上圖這種兩層式的古老建築彷彿似曾相識,係咪有D似中環半山的中區警署?又或者香港公園裏的茶具文物館(舊三軍司令官邸)?



基爾尤其欣賞迴廊天花高高掛著的大紅燈籠,充滿中國傳統古典美得來,難得又帶幾分潮,完全唔會覺得似「蕃鬼扮中國」那種唐人街老土食店的味道。



行行下發現微雨終於停了,於是行返出外面花園行多陣。今年1881的聖誕裝飾以Teddy Bear為主題,之前見唔少鍾意熊仔的blog友都有去影過,基爾一場去到當然要同佢合照下啦!中庭果隻Giant Teddy Bear最矚目,再次證明Bear Bear熊比蜜蜂係大好多的!



唔記得之前有無入過去報時球塔,反正今次有大把時間就入去睇下,裏面原來有條迴旋樓梯上2樓,中間喱部百年古董升降機就係用黎升起銅球,向來往維港的遠洋輪船報時。



報時球塔內的牆上仲有詳細圖文介紹這個時間球是如何操作的,時間球直徑6呎,從1885年起除周日及公眾假期外,每天早上都由人手將報時球升起,於下午1時卸下,港口的船隻就能憑報時球的升降對時,調校航海天文鐘。1907年後,報時球遷往地勢較高的訊號山。



再返入1881下面個商場,不說不知原來除了名店之外,仲有個細細的文物廊,它本來是一個小型的防空洞,現在就擺放了一些介紹1881歷史的文物。



此外仲發現有個小型展覽廳,今期以香港芭蕾舞蹈團為主題,展品包括有華麗的芭蕾舞服飾,以及香港芭蕾舞團經典演出的珍貴照片,不過同樣都係靜蠅蠅……

4 則留言: