2013年1月28日 星期一

歐豪年書畫@文化博物館

如果睇開喱個blog都知,基爾隔三、四個月左右就會去巡一次博物館,睇睇今次出巡又有咩特別野睇下!



第一站例牌又係先去文化博物館,今次去到原來正值舊換新的交替期,所以好多展廳都close左準備換新裝,其餘比較有睇頭的就只有喱個「歐豪年書畫展」。展廳正門左邊的山水畫最特別,用了走馬燈式設計,雲海很有動感。



不過入去之前先睇睇廳外幾座巨型工藝品。首先上面喱座由山西應縣送贈的木塔,手工就相當精巧,唔知要花幾多時間先砌得出呢?



再睇隔籬喱座黑龍江送的福桃花瓶,近看可見手工同樣精細……其實若講到整工藝品,中國人認第二相信無乜邊個敢認第一吧!



睇完之後火速入去睇返個書畫展先,掛在展廳天花板上喱幅書法作品最特別,就像由館裏飄出來的感覺,佈置相當新穎,突破一般書畫展比較沉悶呆板的設計。



另一樣抵讚的前衛東西,就係打電話聽導賞的新構思,其實一早就應該要咁啦,唔駛去租耳筒咁煩,每幅畫都有一個dial code,如果有興趣真係可以逐個去打。



如果連打電話都嫌煩,也可索性掃下個QR code,國粵英語聲音文字導賞一應俱備,非常先進。



講返個書畫展,主要是介紹嶺南畫派大師歐豪年的作品,分為山水、動物禽鳥和人物花卉3部份。睇國畫基爾比較愛看山水畫,大廳正門就有喱幅巨型的《黃山》,氣勢磅礡。



基爾其實對國畫的認識不多,不過簡單走一圈也感受到畫中大自然的動感和神韻,確實是計算精準的西方油畫所沒有的。



上面這幅《竹林七賢》是人物部份裏其中一幅代表作,很有點隱逸味道。



由於這天來參觀的遊人不多,只要不開閃光燈也可以任影唔嬲。除了有歐氏的真蹟外,仲有他的畫冊可以任揭任睇。



展廳外另一邊有喱個國畫大屏風,設計也很有中國味。



令人期待的仲有喱個法貝熱藝術展,不過當日去到時展廳還在佈置中,待2月再來就可以睇到。法貝熱是以製作俄羅斯彩蛋稱著,咩係俄羅斯彩蛋?當年基爾都買了一隻做紀念品,可以先睹為快。

沒有留言:

張貼留言