2013年1月26日 星期六

荒村人在野:下@馬灣

在馬灣舊村行了一圈,再由舊碼頭海邊一路行返上山頂,咁辛苦撐上去到底有咩睇呢?!



由海傍望上山,見到有座圓塔形似天文台的新建築物聳立在小山崗上,之前來好似無乜留意有喱座野,原來那就是新開幕的「太陽館」。



太陽館其實是繼馬灣公園的挪亞方舟之後的另一新景點,不過去之前,還是先去旁邊的馬灣古蹟館看看,因為那邊好似無咁多人。其實基爾已經來過幾次了,就影幾張館內的相畀新blog友睇下吧!



馬灣原來在4000年前已有人居住,1997年前後由於是興建青馬大橋及發展馬灣,陸續在這裏出土了大量文物,並在昔日的馬灣公立芳園學校成立古蹟館,展出這批獲評選為「97年全國十大考古新發現」的珍寶。上圖是古蹟館的後園。



後園有咩睇呢?最主要係睇唐代和清代的古窯,上圖左兩張是比較完整的清代窯,有逾200年歷史;至於唐代窯﹙上圖右兩張﹚更有逾千多年歷史。



睇完古老野,再行返過隔籬睇新野。太陽館的前門入口幾colourful幾靚,同挪亞方舟那邊一樣都幾吸引小朋友入去參觀。睇門口宣傳poster話有專車由旺角新世紀開出直達這裏,都算方便。



不過剩門票都要成舊水,基爾喱類平民當然就無謂花費掉僅有的開飯錢了吧!只行下門口那條小山路就算了,山路上都擺了一些講解天文地理知識的展台畀小朋友玩。



比較特別係太陽館山腳還開了間銀河餐廳,不過去到當日好似剛剛下午落場咁無做生意,留待下次來時再去扮下食探出巡吧!

沒有留言:

張貼留言