2013年1月24日 星期四

荒村人在野:上@馬灣

嚴格上說,今時今日馬灣也不再算是什麼郊野地方了吧!到底依家仲有幾野,咁就要畀少少耐性慢慢睇下喇!



間中會入去友人住的喱個小島hea陣或者燒烤,喱日紅字假又book到爐,點都要請日假期入去re-u聚一聚。



喱度個club house勝在夠大,有空間感之餘仲唔駛篤住叉咁燒,將野食就咁鋪晒落個爐度燒就ok,夠乾手淨腳﹙當然間中要去翻一翻以免燒?﹚。



主人家今次準備左好多野食,除了上圖右的菇菌和三文魚之外仲有和牛及幾種肉丸,同場還有圖左的芝士蛋糕,hea傾偈之餘又食得非常滿足,perfect的一餐!



尾聲仲有澳門薑餅人出場,非常過癮,唔知好唔好食架呢?!Anyway,閒坐到大約3點左右就要交返個爐畀club house,反正食得咁飽就出去閒蕩下幫助消化吧!



今次選擇行遠D又過去馬灣舊村逛逛,記得年多前來仲有D零星士多開門,賣下蝦醬茶果之類的。今次舊地重遊,就完全變成一個荒廢村落了。



兩三層高的村屋好多都變成空空洞洞的,連窗和門也被拆走了,望落更見荒涼。除了有人來影「28日後式」的廢墟之外,仲有人專程來畫素描,記下馬灣村最後的面貌。



仲有村民在牆上寫大字報抗議拆遷安排……香港始終是大財團地產商玩晒,小市民都不會有say,反對也是無效,舊東西都只會被視為發展的拌腳石。



唯一有機會保留的是這個舊碼頭,昔日有街渡由這裏去對面海的深井;依家馬灣至荃灣的航線執左笠,唔知又會唔會恢復深馬街渡呢?



永遠的青馬大橋靚景,影日落一流。將來拆晒舊村起返60幾層高的豪宅,又是成萬蚊呎的黃金地……右上的兩條魚是馬灣舊鄉公所的外牆,之前也有來影過相,若明年再來相信已經成為回憶了!

沒有留言:

張貼留言